Avatar billede stribe Nybegynder
03. juli 2003 - 22:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemmer med lyd

jeg har et problem med lyd når jeg feks er på msn og høre musik på winamp.så sker det at musikken begynder at stå og køre i samme spor som en gammel venyl plade med hakker i
men pc`en fryser ikke?
jeg har 512 mb DDR ram i og 2000+ xp amd cpu
på msi ms-6390 motherbord og 2xseagate 120gb hd
Avatar billede alleykat Nybegynder
03. juli 2003 - 22:53 #1
og audigy 2, skrev du i det andet indlæg...

Aller først og fremmest: Har du fået opdateret driveren fra www.soundblaster.com ? For der er nemlig en ret vigtig opdatering til den.

Som det næste: Har du installeret alle Audigy-programmerne der følger med? En kammerats maskine lavede også meget mystiske ting efter vi havde installeret SoundCenter (eller hvad det hedder, Central... sådan noget lign.) - problemet forsvandt da vi fjernede alt dét der ikke lige var nødvendigt (altså alt pånær driveren).
Avatar billede alleykat Nybegynder
03. juli 2003 - 22:56 #2
Håber du ka' fejlfinde den selv herfra, eller at nogen andre ta'r over, jeg har en slem hovedpine og går i seng. :/
Og ellers er jeg nok tilbage igen i morgen =) held & lykke med det anyway :)
Avatar billede stribe Nybegynder
03. juli 2003 - 22:57 #3
ok jeg prøver at opdatere lydkortet
Avatar billede alleykat Nybegynder
07. juli 2003 - 02:15 #4
Har du fået det til at virke?
Avatar billede stribe Nybegynder
07. juli 2003 - 10:03 #5
hej alleykat jeg lavede format c og og pillede diverse ting fra lyd kortet så
virkede det. tak for hjælpen