Avatar billede t0rup Nybegynder
03. juli 2003 - 22:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spil som ik er udkommet ndnu?

nogle som kender nogle sider omkring spil som ik er udkommet endnu som t.esk diablo 3 hvis det altså kommer en gang i fremtiden?
Avatar billede x-offer Nybegynder
03. juli 2003 - 22:29 #1
Jeg har spillet meget diablo 2.. meen har aldrig hørt nogen sige diablo 3! tror ikke på det kommer :(
Avatar billede t0rup Nybegynder
03. juli 2003 - 22:32 #2
jeg har heller ik hørt noget, men blev lige bidt af det igen her forleden , men tingene er jo efterhånden det samme håbede der ville komme en 3ér på et tidspunkt.
Avatar billede x-offer Nybegynder
03. juli 2003 - 22:42 #3
Ja.. jeg har tænkt på det samme!! men hvorfor skulle de også lave en 3'er, når 2'eren er så perfekt!!!
Avatar billede blyno Praktikant
04. juli 2003 - 00:12 #4
du kunne jo kigge forbi www.releasedates.dk
Avatar billede andersenph Nybegynder
04. juli 2003 - 07:58 #5
www.gamemail.dk har også oplysninger om spil der udkommer og kan bestilles i forvejen