Avatar billede sir_kreuzer Nybegynder
02. juli 2003 - 21:24 Der er 2 kommentarer

Opsamling af værdier fra forskellig ark

Jeg har en masse filer som allesammen hedder det samme, undtagen ugetallet i navnet. Eks: OLE_OLSEN_01.xls

I et opsamlingsark vil jeg meget gerne hente værdierne, således at jeg i kolonnerne i opsamlingsarket henter værdien af ugearkene - værdierne er altid i samme celle. Men jeg vil meget gerne være fri for manuelt at linke til hver celle.

Nuværende formel i kolonne 1:
=GETPIVOTDATA("Afholdte møder";'[gearkasse V2 01.xls]Realiseret'!$A$4;"Konsulent type";"AM";"Produkt";"CPE")

Nuværende formel i kolonne 2:
=GETPIVOTDATA("Afholdte møder";'[gearkasse V2 02.xls]Realiseret'!$A$4;"Konsulent type";"AM";"Produkt";"CPE")
Avatar billede janvogt Praktikant
03. juli 2003 - 09:03 #1
I spm. http://www.eksperten.dk/spm/333245 er der vist, hvordan du fra et opsamlingsark kan linke over til en masse filer i samme bibliotek uden at åbne dem.
Avatar billede sir_kreuzer Nybegynder
03. juli 2003 - 09:31 #2
problemet er at filerne ikke ligger i samme bibliotek