Avatar billede ichtysdk Nybegynder
02. juli 2003 - 15:50 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Site vurdering

Jeg har fået bikset et site sammen, og for at det bliver så godt som muligt, vil jeg gerne have noget konstruktivt kritik. Jeg vil også gerne vide hvad jeg har lavet på en fornuftig måde.

http://www.ichtys.dk

Mvh. Anders Jacobsen
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
02. juli 2003 - 15:52 #1
Det gælder selvfølgelig både design og kode...

Mvh. Anders Jacobsen
Avatar billede janemil Nybegynder
02. juli 2003 - 15:55 #2
Jeg ville droppe frames, hvis det var mig.
Avatar billede janemil Nybegynder
02. juli 2003 - 15:59 #3
Flot synes jeg. Ville nok lade den orange streg i toppen køre ud til kanten på designet.
Skal du ikke have et icon ved bookmark - http://www.favicon.com/ ?
Avatar billede janemil Nybegynder
02. juli 2003 - 16:01 #4
Stone's WebWriter 3.5 -- > Cool editor ;-)
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
02. juli 2003 - 16:39 #5
Hvor er det lige du ser de frames, janemil?
Avatar billede overchord Nybegynder
02. juli 2003 - 16:39 #6
Det ser ret paent ud i al almindelighed

Jeg ville dog reducere "hovedet" en smule. Du har en masse tekster som kun lig er for store til 1024*768 hvorved scroll-baren dukker op. Dette kunne undgaas ved at klippe en smule af opppe i det blaa.
Det hvide omkring den orange linje og ichtys.dk ser ikke godt ud - er det er transparancy der er glippet eller er det meningen? Jeg ville fjerne den hvide kant og -som janemil siger - straekke den orange linje ud til kanten af designet.

Din copyright notification i nederste venstre hjoerne er MEGET lille. Jeg ville nok banke fontstoerrelsen en enkelt eller to op.

Men ellers godt arbejde :-)
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
02. juli 2003 - 16:44 #7
Det er skam meningen med det den hvide outerglow omkring linien og ichtys.dk, men det er måske skudt lidt ved siden af... Syntes bare at det er noget pænere end hvis der slet ikke er noget omkring teksten og linien...
Avatar billede proware Nybegynder
02. juli 2003 - 16:48 #8
Flot side må jeg sige godt arbejde
Avatar billede humpfrey Nybegynder
02. juli 2003 - 17:10 #9
flot side -
dit blå banner fylder en del, og den plads kunne bruges til mere. Forstået på den måde at den kunne have et bannerskift, eller på anden måde indeholde information. Farverne er flotte, men den orange er en smule ved siden af. (kig på www.farvelade.dk)
Siden loader pænt hurtigt, og besøgtælleren ligner ikke de andres (flot).
Bare klø på, det skal nok blive helt i top.
mvh Humpfrey
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
03. juli 2003 - 13:00 #10
Jeg har nu reduceret mit blå "banner" i toppen med hele 40px, og nu skulle siden kunne være i IE 1024x768, medmindre man har allemulige underlige toolbars installeret :)

Desuden har jeg konverteret koden til XHTML istedet for HTML, og det validerer selvfølgelig også 100%

Jeg har også forstørret min copyright notification... havde selv tænkt på at den var lidt lille :)
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juli 2003 - 08:14 #11
Det er da en rigtig nice site. Det er da helt ok med frames (bruger det også selv), men jeg kan ik rigtig lide at der kommer 2 - to - scrollbars nedad.
Avatar billede Kengun Praktikant
04. juli 2003 - 08:15 #12
(jeg kører 1024x768)
Avatar billede overchord Nybegynder
05. juli 2003 - 18:21 #13
Cool det har hjulpet en del. Det ser rigtigt godt ud!
Avatar billede humpfrey Nybegynder
24. januar 2005 - 18:02 #14
takker for point