Avatar billede soulkiller Nybegynder
02. juli 2003 - 14:10 Der er 21 kommentarer

mirc er måske banned

jeg har fået en linie i mirc hvor der stå. ^red-arena^-SoU by ludd.se.quakenet.org (G-lined) hvad skal jeg gøre tror nok jeg betyder at jeg er banned eller hvad
Avatar billede spontek Nybegynder
02. juli 2003 - 14:28 #1
Betyder at du er helt afskåret fra netvæket (her Quakenet) ikke blot én server, men dem alle. Trist
Avatar billede soulkiller Nybegynder
02. juli 2003 - 20:45 #2
Jeg bruger Quakenet!!! Og det er noget helveds pis at jeg er banned...!!! Og jeg har ikke gjordt en skid.... hva skal jeg gøre... hvem skal jeg skrive til?? eller noget ?? Mojn !Q!!
Avatar billede spontek Nybegynder
02. juli 2003 - 20:56 #3
Ja det var det jeg skrev at det var trist. Bruger ikke lige så voldsomme ord som dig.

Det eneste du kan gøre er at fange en af rigtige ops for hele Quakenet, de er der (http://www.staff.quakenet.org/operators.phtml), men nok ikke de nemmeste at komme til når du er G-nined banned, men det er kun dem som kan ovhæve dit forbud
Avatar billede spontek Nybegynder
02. juli 2003 - 21:24 #4
Hvis du er heldig og skriver godt, kan det være du kan få dit ban ophævet ved at forelægge sagen på info@quakenet.org
Avatar billede alleykat Nybegynder
02. juli 2003 - 21:49 #5
Well? Du ka' lissågodt gi' spontek pointene - du var heldig, de fleste ville nok blot trække på skuldrene over en g-lined bruger... =)
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. juli 2003 - 21:52 #6
man bliver vel heller ikke banned for ikke at lave noget ?
Der skal da en del til at blive banned på en hel server, har du været lidt nasty i de sene aftenstimer ;)
Avatar billede spontek Nybegynder
02. juli 2003 - 22:06 #7
Jeg har været IRCbruger i små to år. Jeg har ikke stødt på nogle som blev G.lined.. så det er enten en fejl eller en rigtig grimmer ting som ligger til grund... eller en ekstrem dårlig dag for den netværksoperatør som har lavet den

Kunne være sjovt at få en forklaring og hvad det ender med
Avatar billede spontek Nybegynder
09. juli 2003 - 18:14 #8
Lukketid?
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
11. juli 2003 - 21:03 #9
Hey//

G-line betyder du ikke kan kommer på Quakenet i en uge, en fra min clan har lige været det! :( Det er hvsi du har haft for mange idls på samme computer online i et hvis tids interval.

Hvis du nu har åbnet mirc 5 gange og har connectet med dem alle, og hvis det er en af adminerne der finde ud af det, så G-liner de dig i en ugen, men man kan godt være heldig har kun være det i 24 timer!

//Blue
Avatar billede spontek Nybegynder
16. juli 2003 - 18:06 #10
Anmeldt.
Avatar billede klaverand Nybegynder
04. august 2003 - 13:04 #11
G-lined vil sige at du har haft over 5 mIRC clones på quakenet.org (irc.quakenet.org)

Hvis du skal have over 5 mIRC clones så gå ind på trust.quakenet.org !
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:08 #12
Ehm... har prøvet det mange gange men lukkede ALLE mirc ned og efter et stykke tid virkede mirc igen ... måske efter 2-3 timer :D
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
22. august 2003 - 08:23 #13
Du kan komme udenom at blive banned, også fra channels osv...
Det du skal gøre er at bruge en IRC proxy som du connecter igennem...
Det du skal gøre for at sætte en proxy ind er:
Gå til Options -> IRC -> Firewall
Firewall Support- sæt den til server
Protocol- sæt den til proxy
I hostname indsætter du den proxy jeg giver dig
I port indsætter du porten som jeg også giver dig...

Derefter burde du kunne connecte til quakenet igen...

Oplysninger...
Hostname: 12.164.198.26
Port: 22788

Enjoy...

(Hvis det ikke virker, gå ind og slet al i Local Info, og sæt den til server... så burde det virke... Har lige tjekket på min egen, og der er ingen problemer.. Hygge)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:27 #14
Ehm underlig hostname:
cable1-26.cenazcom.net
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
22. august 2003 - 08:29 #15
Det er fordi du bruger proxy jo....
På den måde kan du ikke blive banned ;)
og hvis du bliver banned med den ip der, skifter du bare videre til en ny :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:32 #16
jeg plejer at blive bannet på:
~styler@Styler^.users.quakenet.org
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
22. august 2003 - 08:33 #17
Men det bliver du ikke nu, vel?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:39 #18
øhh... ? ikke mig som stillede spørgsmålet :)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
22. august 2003 - 08:40 #19
I know.. men derfor kan jeg da stadig spørge :)
Avatar billede tjarli Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:03 #20
Hmm G-lined betyder ikke at man banned fordi man har clones.
Det betyder at man bliver banned fordi man har gjordt noget der strider imod Q-nets reglement. Hvis man laver takeover på en channel bliver man G-lined, hvis man bruger rasistiske bemærkninger og det bliver melt til en af q-nets ops kan man også blive G-lined der mange osager til at folk bliver g-lined!
Avatar billede guzman Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:42 #21
Der er kun en ting at sige.. READ THE RULES på quakenet.. Har oplevet utroligt mange n00bz på quakenet der er blevet g-linned pga de sad og lavede lamer uden at have læst Q-nets regler først..!!!!!