Avatar billede looser Nybegynder
01. juli 2003 - 23:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ram blokke ?

Hej... Jeg har en dell com med 512 ram... Her på det sidste syntes jeg den er begyndt at køre langsommere og den kan heller ikk have så mange programmer åben mere... Jeg ville høre hvor man kunne købe nogle nye og hvor det er billigt....

Com: Dell p4 2400 mhz, 512 DDR ram osv...

Ville også lige høre om hvor man kunne få et Geforce FX 5200 128 ddr ram billigst ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. juli 2003 - 23:40 #1
looser... Vi bliver nok nødt til at vidfe lidt mere.... Der er mange former for DDR-ram.. Er det PC2700, Pc3200 eller noget helt tredje.??

/Anders
Avatar billede fromsej Praktikant
01. juli 2003 - 23:47 #2
Prøv lige at tjekke din maskine for Spy og virus.
http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download - Renser for Spyware
http://housecall.trendmicro.com/ - online virusscan
Avatar billede ostechristian Nybegynder
01. juli 2003 - 23:47 #3
Du kan få et Geforce FX 5200 128mb ddr ram for 700 kr inde på www.tjdata.dk
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
01. juli 2003 - 23:57 #4
Du kan finde ud af hvad for nogle ram du har ved at downloade benchmark programmet Aida. Du kan muligvis også finde ud af det på en anden måde, men dette program er hurtigt downloadet. Og for de bedste priser på forskellige produkter kan du gå ind på www.edbpriser.dk
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
02. juli 2003 - 00:05 #5
Der vil du også kunne se at du faktisk kan få et Palit Microsystems Daytona med TV-out, DVI og 128 MB DDR-RAM, som også har fået ret gode anmeldelser af forbrugerne.
Avatar billede nva Praktikant
02. juli 2003 - 08:20 #6
Har du ryddet op på din PC for nylig ? Ellers kør scan-disk, diskdefragmentering, ad-aware og eventuelt regclean. Det burde hjælpe dig en del, hvis du ikke har gjort noget lignende for nylig. Måske kan du også få glæde af FreeRam eller Rambooster, selvom du har mange RAM på din maskine. Husk at lukke alt via CNTRL+ALT+DELETE, så du kun har EXPLORE og SYSTRAY kørende, mens du laver scandisk og defragmentering - ellers kører de meget længe.
Avatar billede rasmus_jc Nybegynder
02. juli 2003 - 14:10 #7
Takker for point. :-) Håber det hjalp dig.