Avatar billede illusion Nybegynder
01. juli 2003 - 20:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mailopsætning, stofanet via GPRS

Hej!

Jeg har længe prøvet at tjekke min mail-konto hos stofanet via GSM data/GPRS, men hver gang jeg prøver at sende & modtage mails, får jeg en besked om, at serveren ikke er fundet (jeg har en Sony-Ericsson T68i).

Mine indstillinger er:
Protokol: POP3
Indgående server: mail1.stofanet.dk
Indgående port: 110
Postkasse: Mit brugernavn (xxxxxxxm001)
Password: Mit password
Udgående server: mail1.stofanet.dk
Udgående port: 25

Det er virkelig ved at irritere mig, at jeg ikke kan tjekke mine mails, især nu, hvor Telmore har GPRS, og man burde kunne være online hele tiden! Jeg ringede til Stofanet for at høre, om de eventuelt bruger en anden mailserver til mobiltelefoner, men de har kun mail1.stofanet.dk.
Hvad gør jeg?!?
Avatar billede kenp Novice
01. juli 2003 - 21:44 #1
du kan prøve at bruge telias server! det er den samme som stofanet, men hedder noget andet (det er samme net)

mener den hedder mail.telia.dk
Avatar billede bpedersen Novice
08. juli 2003 - 15:37 #2
Prøv lige at skrive IP adresserne på mailserverne istedet. T68'ern har tidligere haft problemer med at lave DNS opslaget...
Avatar billede illusion Nybegynder
21. juli 2004 - 09:10 #3
Ja - jeg glemte vist at lukke spg - det var IP-adresserne, der fik det til at virke...