Avatar billede tislort Nybegynder
01. juli 2003 - 17:16 Der er 3 kommentarer

Diablo II Exp. på Battle.net : Unable to connect to Battle.net

Diablo II expansion på Battle.net : Unable to connect to Battle.net

Nu troede jeg rigtig nok jeg skulle spille Diablo II expansion på battle.net og så virker det sgu ikke. Jeg har købt både original og expansion.

Jeg har win xp pro
Jeg har adsl med router (cisco 677)
Jeg har slået xp's firewall fra
Jeg har en zonealarm firewall, den nyeste gratis version.
Jeg har installeret den nyeste patch til spillet.

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig herinde. Folk plejer jo altid at være flinke til at hjælpe og dele ud af deres erfaringer og viden, så det er jo fedt.
Avatar billede tislort Nybegynder
01. juli 2003 - 17:17 #1
Dog virker Starcraft, der er også kører på blizzards battle.net servere
Avatar billede spt Nybegynder
30. juli 2003 - 20:13 #2
hmmm. teoretisk set kunne en person med en key-generator have fået din kode, og da kun en kan bruge den samme kode på battle net så kunne det jo måske være det
Avatar billede bumle90 Nybegynder
01. september 2003 - 06:34 #3
Det er netop fordi du bruger zonealarm.
Slå den fra inden du starter diablo II, og så virker det.