Avatar billede ck23 Nybegynder
01. juli 2003 - 14:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man brænde film ned på en cd-rom

Hej

Jeg ville høre om der er nogen, der kan fortælle mig hvordan man brænder film med mpg/avi filer o.lign. ned på en cd-rom, så de kan afspilles på en dvd-afspiller ????
Avatar billede robert-jensen Nybegynder
01. juli 2003 - 14:56 #1
1 tjek lige vhilket format din dvd afspiller kan klare.

2. kig her
http://www.dvdrhelp.com/
der er vist alt hvad man skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 15:03 #2
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. juli 2003 - 15:10 #3
Jeg har desværre ikke nero brænde program, har et der hedder easy cd-creator 4
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 15:12 #4
Sådan brænder du med easy cd-creator:
http://www.dvdrhelp.com/easycd.htm
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. juli 2003 - 15:21 #5
Jeg har slet ikke de samme skærmbilleder eller en der video-cd creator som vist i linket i easy cd-creator 4
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. juli 2003 - 15:30 #6
Måske skal jeg have et andet brænder program, jeg kan i hvert fald ikke finde ud af det i det jeg har, men jeg fatter heller ikke helt så meget af det her, så det er nok bare mig.........
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 15:41 #7
Hvis du følger guide slavisk, burde det ikke gi' problemer....
Men hvem har også sagt det skulle være nemt :o)

Du kan evt. hente en trial af NERO her:
ftp://ftp.nero.com/nero551042.exe
Avatar billede ck23 Nybegynder
01. juli 2003 - 15:56 #8
Ja, men mit brændeprogram har jo slet ikke samme skærbilleder og funktioner, så det er ikke rigtig til at følge det trin efter trin, men jeg kan prøve at hente nero ned. tak for hjælpen
Avatar billede fromsej Praktikant
01. juli 2003 - 16:28 #9
http://www.dvdrhelp.com/tmpgenc.htm
Trin for trin vejledning, det virker fint.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2005 - 18:01 #10
Tak for point. :o)