Avatar billede rasmuslund Nybegynder
01. juli 2003 - 00:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke klikke på min dynamsiek tekst?

Hej

Jeg sidder og roder med et projekt hvor jeg skal hente tekst ind fra en database og vise dem som elementer man kan klikke på, jeg kan sagtens hente teksten ind i Flash - men mit problem ligger nu i at når teksten bliver vist så kan man ikke klikke på dem mere. Teksten står i et "Symbol" af typen "Button". Det er ligesom at den dynamisk tekst overskriver de Hit areas man har angivet. Hvis jeg gør hitareaet større så kan man klikke lige uden for teksten - men ikke på teksten. Jeg arbejder i Flash MX.

Er der nogen der kan hjælpe eller give et tip som kan bringe mig nærmere ??

Rasmus c",)
Avatar billede peder77 Nybegynder
01. juli 2003 - 08:08 #1
Måske og bare måske har det noget at gøre med at dit dynamiske tekst felt har knappen "selectable" slået til?
Avatar billede rasmuslund Nybegynder
01. juli 2003 - 11:46 #2
Peder77 det fandt jeg også ud af lige efter jeg havde posted spgm...

men tak ;-)

send svar og du for point
Avatar billede peder77 Nybegynder
01. juli 2003 - 16:04 #3
Selv tak
:)