Avatar billede dikael Nybegynder
30. juni 2003 - 20:33 Der er 15 kommentarer

Sletning af messenger

Hvad heddder windows messenger inde i tilføj/fjern programmer. Skal have det slettet, men jeg synes ikke jeg kan finde det
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 20:40 #1
Søgemaskinen er din ven ;-) http://www.eksperten.dk/spm/258448
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 20:41 #2
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 20:41 #3
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 20:42 #4
Et par stykker mere: http://www.eksperten.dk/spm/238969

Nu må det vist være nok ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. juni 2003 - 21:01 #5
Fint nok 'fcs', men hvad er essencen ... det er nok mere det spørger har brug for ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2003 - 21:06 #6
tony> essensen: Start -> Kør og skriv nedenstående linie

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

nemmere kan det ikke være ;)
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 21:08 #7
Tony>> Der er flere måder at gøre det på, derfor de mange valgmuligheder ;-) Essencen er vel så også at gøre opmærksom på at hvis man bare søger selv lidt herinde på eksperten, så kan man finde svaret på rigtig mange ting ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. juni 2003 - 21:14 #8
john_stigers >>
Meget (!) smart, men hvor hulen skal almindelige dødelige vide det fra ... :o)

fcs >
100 % enig ! ... jeg fiskede bare efter, at du lagde noget lidt mere saftigt 'agn' ud til 'fisken' end blot en håndfuld URL'er ... ;-)
Avatar billede fcs Novice
30. juni 2003 - 21:16 #9
Tony>> Og her gik jeg og troede at NanoQ var den største lystfisker herinde ;-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. juni 2003 - 21:17 #10
LoL - jeg (tror) jeg har fanget en større Stalling en ham, (men jeg når ham vist ikke til sokkeholderne i Havørreder;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2003 - 21:21 #11
tony> det står jo i det spørgsmål fcs linker til ;)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
30. juni 2003 - 21:28 #12
OK john_stigers, jeg ved det godt. Det jeg forsøger på er at hjælpe spørgeren til at forstå, at søgefunktionen ikke er (helt:) ubrugelig.

F.eks. vil essencen af URL'en www.eksperten.dk/spm/258448 i mine øjne være:

"Her kan du se hvordan man fra kommandolinien, eller med supplerende software, kan løse dit problem."
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. juni 2003 - 23:10 #13
john_stigers> smukt, det virker hos mig med RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

tak for det ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2003 - 19:12 #14
velbekomme ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2003 - 10:37 #15
hvad har du fundet ud af?