Avatar billede lassez Nybegynder
30. juni 2003 - 15:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Klippe videoklip over?

Jeg har en ikke-færdigt-downloaded trailer i avi format som jeg gerne bare vil se, ihvertfald det jeg HAR hentet. Findes der ikke et program til det?
Avatar billede ebolaz Nybegynder
30. juni 2003 - 16:16 #1
Hvis du hentet den på edonkey nettet, kan du kopiere temp-filen og ændre .temp til .avi eller .mpg, det forudsætter at den første og sidste del er kommet ned, men ellers er der ikke andet en udfald på de manglende dele. Held og lykke
Avatar billede lassez Nybegynder
30. juni 2003 - 16:18 #2
Det har jeg desværre ikke, jeg har hentet den på Direct Connect.
Avatar billede larslyster Nybegynder
01. juli 2003 - 12:13 #3
Hent programmet her, www.divx-digest.com/software/divfix.html, og lav et nyt indeks. Når du har gjort det, kan du se det du har hentet. Virker KUN med avi filer!

Hvis du har omdøbt filtypen til avi, så vil jeg ikke bruge programmet, da jeg ikke ved om Direct Connect gør noget ved filerne.
Avatar billede lassez Nybegynder
01. juli 2003 - 12:22 #4
tak for hjælpen ;)