Avatar billede game_tracker Nybegynder
29. juni 2003 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

musik al'a infected

skal ha noget nyt musik men skal være som infected mushroom men hvad er der
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. juni 2003 - 23:19 #1
industrial playground?
det er vist lidt derhenaf
Avatar billede csi Nybegynder
30. juni 2003 - 07:13 #2
er det techno, chill eller trance du er ude efter infected har jo lavet alle tre slags musik?????
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. juni 2003 - 11:11 #3
skal være noget i stil med den nye de har lavet
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. juni 2003 - 11:11 #4
mener ikke infected har lavet techno
Avatar billede jettjackson Nybegynder
30. juni 2003 - 21:52 #5
jojo...
Infected Mushroom har ikke lavet andet.

Du kan eventuelt prøve:

Astral Projection
Hallucinogen
Man With No Name
Kox Box (DK)

Men det skal her nævnes at I.M. hører til den tungere del af Psy-trance genren, og der findes ikke mange kunstnere der laver lige så svedig Psy-trance som dem...

//Jettt
Avatar billede jettjackson Nybegynder
30. juni 2003 - 21:53 #6
ellers besøg et technosite, hvor folk har mere forstand på alt techno..

evt:
www.trancetunnel.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
01. juli 2003 - 16:34 #7
psy trance er ikke techno
Avatar billede jettjackson Nybegynder
01. juli 2003 - 19:22 #8
hvad er det så??

Hvis man anvender den betegnelse som "techno" dækker over, så er det, for "techno" betyder bare "elektronisk". Men okay...
Kompromiset må være at Infected Mushroom er Psy-trance, og at Psy-trance er elektronisk musik.

Delgenren som hedder Techno, dækker over en bred variant af elektronisk musik, og alment kendt er Techno bare elektronisk musik.

/jett