Avatar billede dennismalling Nybegynder
29. juni 2003 - 19:46 Der er 1 løsning

Hvordan kan jeg komme til at bruge Emule

Hvordan kan jeg komme til at bruge Emule?
Jeg har programmet men jeg ved ikke hvordan jeg skal bruge det.

Håber at jeg får hjælp.

Dennis
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
29. juni 2003 - 20:03 #1
Du trykker forbind, og venter et til du er forbundet, du kan se i loggen hvad der sker, og eventyelt hvorfor du ikke bliver forbundet. Når du er forbundet Trykker på søg skriver navnet på det du gerne vil have, du kan eventuelt vælge at søge globalt i stedet for på den server du er logget på, derefter trykker du på søg og der de fundne resultater kommer op lidt efter lidt, er der noget du vil have vælger du download. Du kan se det du downloader under transfer knappen. programmet er ret simpelt, og kræver egentlig ikke nogle forklaring. For at få det til at gå stærkere (bør du hvis du kan åbne port 4662, dette giver højere id) Dette giver adgang til flere servere. med flere filer.