Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 12:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mp3 på dvd'en

Hvordan afspiller man mp3 cd'er på dvd'en?
Troede man bar skulle lave en alm. data cd med mp3, men det virker ikke.
Avatar billede francker Nybegynder
29. juni 2003 - 15:03 #1
Fik det til at virke nogenlunde via windows media player 9. Valgte data cd og det virkede. Der var dog ingen mapper og det er upraktisk.

Så jeg er med på en lytter ;)
Avatar billede lille_my Nybegynder
29. juni 2003 - 19:14 #2
Da jeg skulle prøve det engang, kopierede jeg bare min musik over på cd'en, som data. Der var både filer i mapper, og filer som ikke var. Det fandt dvd-afspilleren selv ud af, og tog dem fra en ende af.