Avatar billede mannik Nybegynder
28. juni 2003 - 19:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DSNless, kommandoer

Hej

Jeg har et spørgsmål som i sikkert kan svaret meget hurtigt på . På mit webhotel kan jeg kun bruge DSNless forbindelser til databasen, kan jeg da stadigvæk bruge SQLstring og ActiveConnection kommandoer ? Jeg er ved at forsøge at lære ASP fra en bog, derfor spørgsmålet.
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 19:42 #1
DNSLess er den nemmeste og faktisk også den hurtigste løsning. Kræver ingen installation på den respektive server, og kan dermed relativt nemt flyttes fra en server til en anden (eller fra din maskine til et webhotel!).

De 2 connections fungere fuldstændig ens (altså kode mæssigt) så du kan roligt fyre dine SQL-sætninger af. ActiveConnections kender jeg ikke, men det er nok fordi jeg ikke ved ret meget generelt - det kan sikkert også bruges...
Avatar billede mannik Nybegynder
28. juni 2003 - 20:49 #2
Ok, tak . Hvis du sender et svar skal du få point 8o)
Avatar billede s1000 Nybegynder
29. juni 2003 - 13:06 #3
Alright...
Avatar billede mannik Nybegynder
29. juni 2003 - 16:14 #4
Væsgo'