Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 11:21 Der er 46 kommentarer og
4 løsninger

www.ebrok.dk - Brok dig dog noget mere!

Hej Eksperter!

Jeg har lavet denne side: http://www.ebrok.dk/
Tag et kig, og brok jer lidt over noget (evt. den) derinde...

Hvad synes I? Designet? Funktioner? Kom gerne med forslag til flere funktioner - jeg har nogle i hovedet, men vil gerne have mere inspiration... 100 point til deling - kan evt. hæves, hvis der kommer meget godt ;)

/mikl-dk
Avatar billede mat Nybegynder
28. juni 2003 - 11:49 #1
God ide, jeg har allerede brokket mig (over et indlæg) :)

Du burde poste den på tv.tv2.dk, så får du en regulær storm af brugere ;)

På design siden, synes jeg at der er lidt for meget luft mellem boksene ude i siderne. Logo´et er sjovt, men står ret alene deroppe i toppen.

Jeg forstår ikke helt det der med at rate en brokker, og jeg kunne ikke finde en forklaring (kan være det bare er mig der er blind?)

..ellers en ok side designmæssigt, men et fedt koncept, nu vil jeg brokke mig endnu mere ;)

mvh mat
Avatar billede enzilla Nybegynder
28. juni 2003 - 12:41 #2
har selv lige oprettet mig som officiel brokker på din side, syntes den er cool, men kan man rette sin profil?
Avatar billede mat Nybegynder
28. juni 2003 - 12:46 #3
En sjov ting kunne måske være at gøre bruger-info lidt mere personligt så man kan præge sin info lidt mere, f.eks med en top-liste over ting man hader eller endnu bedre: offentlige personer man hader, uuuuh der er mange i det offentlige rum der fortjener med stokken ;)

mvh mat
Avatar billede spine Nybegynder
28. juni 2003 - 12:52 #4
enig med Mat. en anden sjov ting man kunne lave var små polls altså afsteminger...hvad hader du mest... hvem er mest irriterende.... Pernille Ålund, Synnøve Søe eller Maibritt Watt EKS... ??
god vind
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 14:22 #5
Jeg er i gang med at lave sådan, at man kan rette sin profil!

Det andet lyder som en rigtig god idé med mere personlige info!

Polls er på trapperne, og jeg regner også med en slags "artikler" man kan skrive om en dårlig oplevelse samt en måde, hvor man kan rate firmaer...

Mht. til rate af brokkere synes jeg, at der om et stykke tid, med masser af data, kan komme nogle rigtig skægge statestikker ud af det. En yderst negativ bruger, der er uenig i alt, nogle brugere, der altid er "for dem selv" osv. :)
Avatar billede mat Nybegynder
28. juni 2003 - 14:31 #6
du kan roligt regne med at få meget brok fra mig når touren begynder, Mader står højt på min hade-liste ;)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 16:39 #7
lol
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 18:23 #8
Nu er der mulighed for at se antallet af nye indlæg i hver tråd, hvis man er logget ind...

Jeg har lavet mellemrummet mindre... Senere i aften regner jeg med at lave noget ved det er profil (rediger) og en form for personligt indhold...

/mikl-dk
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
28. juni 2003 - 19:27 #9
God nok side må have taget lang tid at lave og det er det der gør en hjemmeside god synes jeg også selv følgelig et godt design.

Designet er superfedt men rodet synes jeg men det kan godt være det bare er mig men det synes jeg.

Mvh. Matias
Avatar billede jacobjorgensen Nybegynder
28. juni 2003 - 21:01 #10
Den er Ret fed ;)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 23:58 #11
Tak for komplimenterne...

Jeg har nu lavet så man kan rette sin profil samt lave en beskrivelse af sig selv, og indtaste sin alder. Jeg mangler at lave rettelse af password og e-mail. Desuden skal jeg også have lavet sådan en form for top-10 liste som I snakker om :D

/mikl-dk
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
29. juni 2003 - 00:06 #12
Mega fed side, dog har jeg en lille idé... Hvad med at sætte dit logo til at linke til forsiden? Det er da noget nemmere at trykke der, end på det lille link hvor der står forside...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
29. juni 2003 - 00:07 #13
Og det var et svar
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 00:16 #14
Jeg har problemer med at lave en bruger:( Eller, tror den er lavet. Sker bare ikke noget når jeg trykker login
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 00:37 #15
En anden ting(gider ikke læse det hele) Er listen med alle "foraer" står frem og tilbage og hulter til bulter
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 01:56 #16
Listen står i alfabetisk rækkefølge...
Det med at oprette sig er blevet fixet - det var en fejl jeg havde lavet - den varede heldigvis kun 15 min. mener jeg...
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 10:27 #17
Kan stadig ikke logge ind.. Der kommer bare et ? i adresse linien. Får man ingen fejl ved forkert indtastning?
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 12:18 #18
Hvad er dit brugernavn derinde? - og du kan se, at hvis du er logget ind, så er login-kassen ude til højre udskiftet med en menu...
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 12:49 #19
Fandt ud af min bruger nok ikke er lavet.. Hedder enten GeForce3 eller geforce. Men den accepterer ikke min mail. Skriver "ugyldig" Nick@pc2u.dk el. Nick@salomonsson.dk begge ugyldige.
Men prøver lige igen
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 13:02 #20
Sådan.. Nu virker det, i'm in
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 16:47 #21
En lille ting... kunne du ikke flytte linket, opret ny bruger, over til login? Ellers fedt site.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:10 #23
saudoo - er det langsomt? jeg synes, at det går hurtigt? hvad er din forbindelse på?

Jeg lavet et link begge steder :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:11 #24
Jeg kører med 1 mbps, så det skulle række.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:13 #25
Det ser dumt ud med linket ovre ved login har jeg fundet ud af...
Avatar billede mat Nybegynder
29. juni 2003 - 23:13 #26
det kommer altså også instantly hos mig, og jeg sidder med 256/128?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:15 #27
Surt show... jeg nåede ikke at se linket i sin funtion, ovre ved Login-In...

Men det er da smartere at havde det der... Elleres kan du ikke gøre det FED eller markere det med et billede... eller et ellet andet...?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:16 #28
Hvad er det forresten der kommet "Instantly" hos dig?
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:26 #29
Siden - den kommer også hurtigt hos mig... Tjek lige, at der ikke står noget på kablerne hjemme hos dig, saudoo (fx tunge kasser, der blokerer trafikken) :p

Er det ikke meget logisk, at det er ovre i menuen?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:29 #30
Muligvis men kunne du ikke gøre den nemmere at se, ved fx. at gøre den fed eller markere den med billede eller ligende...?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:29 #31
I øvrigt sidder jeg lige og brokker mig på dit site... for satan da jeg rammer de forkerte knapper heletigen
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:46 #32
saudoo <- kan du ikke skrive Webmaster @ domænet så folk ikke misforstår og tror, at det er dig, der er webmaster?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:47 #33
Øhh hvor mener du?
Avatar billede saudoo Nybegynder
29. juni 2003 - 23:50 #34
Nu jeg har dig... må jeg knaendansme sige at det er en redig fed side... og at jeg bok bliver stor bruger... :)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. juni 2003 - 00:49 #35
he he, ok :) rart at høre :)

Ok - nu har du følgende underskrift:
Jakob
Webmaster
http://www.saudoo.tk

Kan det ikke ændres til fx:
Jakob
Webmaster @ http://www.saudoo.tk
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 00:51 #36
joo men hvordan?
Min ret oplysniger er forsvundet!
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 00:55 #37
Har fundet ud af
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2003 - 01:05 #38
når man vil tilbage på forsiden er det nice at man lige kan trykke på sidens logo .. en funktion jeg selv benytter mig meget af .. jeg er ikke meget for at skulle flytte musen hen på det lille link til forsiden ;)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. juni 2003 - 01:10 #39
he he - efter en idé her fra tråden - kan ikke huske hvem...
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 01:11 #40
Man kan da ikke trykke på sidens logo... der er ikke et hyperlink!
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2003 - 01:12 #41
nå ja .. læste ikke hvad de andre skrev ;)
nice side ellers ..

bruger den funktion på eksperten hele tiden
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2003 - 01:20 #42
jeg har glemt mit password hvad gør jeg ?!! ;D
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 01:29 #43
Dumt dumt
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 01:29 #44
Det er nok ikke lavet endnu, altså sådan så man kan få det tilsendt.
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. juni 2003 - 01:29 #45
loadet - råber "p*k" og skrider? den funktion har jeg endnu ikke lavet... har du mulighed for selv at lave en md5-hash af dit password? hvis du har så send en mail til mig - ebrok@ebrok.dk - så ændrer jeg det - hvis ikke så skriv lige en e-mail til samme adresse alligevel...
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. juni 2003 - 01:30 #46
man kan ikke få det tilsendt - det er md5-hashet - men jeg laver en password-funktion snart...
Avatar billede saudoo Nybegynder
30. juni 2003 - 01:31 #47
godt godt... det er også nødvendigt hvis der er andre der kommer til at glemme sit kodeord. :)
Avatar billede mikl-dk Nybegynder
30. juni 2003 - 01:32 #48
Ja, det er - det er også på min liste :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2003 - 01:34 #49
heh ok .. =)
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. juni 2003 - 01:35 #50
nej det var bare i sjov .. jeg har styr på mit pass ;) ..