Avatar billede guldblom Nybegynder
28. juni 2003 - 02:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man et webhotel

Hej eksperter, er der nogen som kan forklare hvilke programmer jeg skal bruge for at lave et webhotel ??

Jeg sidder bag en 1Mbit/1Mbit linie, og ville gerne lave et gratis webhotel, jeg havde planer om at der skulle være:
- Php
- MySQL
- Asp
- Ftp upload

Jeg havde planer om at bruge Windows 2000 pro, da det er det jeg kender bedst *S*

Mvh
Guldblom
Avatar billede abpdk Nybegynder
28. juni 2003 - 02:41 #1
Er ikke helt med på hvad det er du efterspørger. Jeg mener du nævner jo mere eller mindre selv det du skal bruge!?
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 02:58 #2
W2K Pro går ikke, der kan max være 10 connections, du skal bruge en server.
:-)
Avatar billede guldblom Nybegynder
28. juni 2003 - 03:11 #3
måske Windows 2000 server ??? *S*

Joo, men det er mht. til at få sat ftp'en op sammen med selve webhotellet, og opsætning af flere brugere i MySQL *S*

Mvh
Guldblom
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 03:21 #4
Da jeg er MCSE vil jeg sige at Windows 2000 Server er et godt valg. Der er dog også andet der kan bruges, til en meget billigere pris. (Det der Pingvin Operativsystem).
Men det kender jeg ikke noget til.

:-)
Avatar billede guldblom Nybegynder
29. juni 2003 - 00:13 #5
Hmm, er ikke nået længere, desværre *S*
Avatar billede guldblom Nybegynder
29. juni 2003 - 22:22 #6
lukker og slukker