Avatar billede krab Praktikant
27. juni 2003 - 18:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Banned på IRC!!

Hej E.!

Øhh, når jeg prøver at logge på QuakeNet, siger den at jeg er banned for et eller andet Trojan haløj, og det har jeg altså ikke noget med at gøre"!! Er der nogle der ved hvordan man kan skrive til QuakeNet, og undskylle hvis man har gjordt noget forkert? Eller hva man ellers skal gøre??

//Krab
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 18:33 #1
trojan er også en form for virus.... måske er irc så avanceret at den scanner din hd og tjekker om du har viruser..... måske skal du lige tjekke... det kunne nu være fedt nok!!
Avatar billede melange Nybegynder
27. juni 2003 - 18:35 #2
hvad med at lukke dine spørgsmål ?
http://www.eksperten.dk/kat/247
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 18:37 #3
ne det betyder bare at han ikke betaler........ så kan jeg godt forstå han er banned!!! :D
Avatar billede krab Praktikant
27. juni 2003 - 18:37 #4
Jeg har ikke virus!!!! Andre foreslag???
Avatar billede krab Praktikant
27. juni 2003 - 18:38 #5
betaler???? hva mener du?
Avatar billede melange Nybegynder
27. juni 2003 - 18:45 #6
melange << errr...du må meget undskylle min kommentar.
Ved ikke lige hvorfor kategori 247 blev byttet om med dine åbne spørgsmål :P
Avatar billede melange Nybegynder
27. juni 2003 - 18:47 #7
Det går rigtig godt det her: ørst skriver jeg til mig selv, og så kan jeg ikke stave :)

Anyway, krab: Hvad siger den *helt præcist* du er banned for ?
Avatar billede krab Praktikant
27. juni 2003 - 19:44 #8
Den siger jeg er banned for  trojan spreader host, og jeg ved ikke hva den mener!!!!!
Hva ka jeg gøre?

//krab
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 01:34 #9
saa er det sikkert fordi din IRC-client indeholder infected data som du saa bliver banned for... proev at af ins. din IRC-client og ins. en helt normal og clean mIRC 6.03 client saa skulle jeg mene du kan join quakenet igen... har selv vaeret ude for det samme...

og hvis det ikke hjaelper vil jeg foreslaa du formaterer det drev hvor dit Windows ligger eller hele computeren...
Avatar billede krab Praktikant
04. juli 2003 - 18:55 #10
Det er altså ikke nogle ret så godt svar!!! For det er altså ikke det der er ivejen!!! Det er min IP der er banned.. jeg bruger en fast ip, og mine brødre kan heller ikke komme ind på quakenet, på deres pcer!!!

Hva kan man ellers gøre??????
Avatar billede alleykat Nybegynder
04. juli 2003 - 19:05 #11
Se spørgsmålet her: http://www.eksperten.dk/spm/371749 =) dér er adr. du kan kontakte
Avatar billede krab Praktikant
13. juli 2003 - 15:34 #12
alleykat.... Vil du ikke have point?? Det var det du skrev jeg kunne bruge til mest!!??
Avatar billede krab Praktikant
16. juli 2003 - 19:20 #13
svar
Avatar billede zurex Nybegynder
24. april 2006 - 19:54 #14
Gå ind i menuen star; søg; filler og mapper; Troja og når den finder den så slet den :) så enkelt er det
Avatar billede krab Praktikant
24. april 2006 - 20:52 #15
OMG et sent SVAR! :D