Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
27. juni 2003 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

grafikkort til compaq

Hej
Jeg sidder her med en compaq presario 5240 og vil gerne finde ud af hvilket grafikkort som sidder i - hvordan gør jeg dette? Det skal siges at computeren lige er blevet formateret og den driver der lige nu er installeret derfor er windows standard pci-grafikkort (vga). jeg har prøvet at skille computeren ad for at finde ud af producentnavn osv af kortet, men det er pakket godt ind, så det er ikke umiddelbart muligt at se. Kan jeg finde ud af det på anden måde? (jeg har ikke specifikationslisten)

På forhånd tak for hjælpen:0)
Avatar billede hub Nybegynder
27. juni 2003 - 16:09 #1
Prøv om AIDA kan se det www.aida32.hu
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
27. juni 2003 - 16:19 #2
hvordan virker det? hvad skal jeg gøre når jeg kommer ind på den side?
Avatar billede hub Nybegynder
27. juni 2003 - 16:23 #3
Du skal hente http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32  tag enterprise versionen som .exe fil. Derefter skal du installere programmet. Det vil fortælle dig om komponenterne i din maskine og kan muligvis genkende dit grafikkort
Avatar billede hub Nybegynder
27. juni 2003 - 16:32 #4
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
27. juni 2003 - 16:50 #5
perfekt!!! tusind tak, hvis du liger smider et svar skal jeg nok sørge for at give dig point. skal med toget, men jeg giver dig dem så snart jeg kommer hjem til mig selv. tak igen:)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
27. juni 2003 - 16:51 #6
Det er et Ati Rage.

Min kæreste har præcis den model.
Og det står også i det link som hub har givet.
Avatar billede hub Nybegynder
27. juni 2003 - 16:58 #7
Selv tak :-)