Avatar billede sesam Nybegynder
27. juni 2003 - 08:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scheduler åbne explorer med bestemt hjemmeside

Er det muligt at sætte windows xp schedule tilat hente åbne explorer op med en bestemt hjemmeside fx. kl.20.00?
Avatar billede tsfts Nybegynder
27. juni 2003 - 08:42 #1
Ja!

Du opretter en task der åbner iexplore og derefter går du ind i egenskaber for tasken og sætter url'en på som parameter til iexploere, på en engelsk xp vil det se således her ud, 'C:\PROGRA~1\INTERN~1\iexplore.exe http://www.dr.dk'.

/tsfts
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
27. juni 2003 - 10:08 #2
Prøv at søge på "en fast startside". Jeg har oprettet spørgsmåel før og der fik jeg løsningen. Det er til at have en fast startside
Avatar billede fyrrebakken Nybegynder
27. juni 2003 - 10:09 #3
Du kan afvikle mit svar i et script som så startes kl 20.00 måske
Avatar billede sesam Nybegynder
25. juli 2003 - 09:33 #4
fandt anden løsning - at købe et program til samme...