Avatar billede thelli Nybegynder
27. juni 2003 - 04:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SpeedStream / dynamiske ip

jeg har installeret
speedstream modem ADSL med dynamiske ip
med lg router, hvor der er koblet et access point på
trådløs.
problemet er at jeg kun kan være en på LAN / WWW ad gangen der er god nok signal. men den skriver det sædvanlig ingen forbindelse til server
eller skal der ænderes noget?
flere ip adresser eller statisk ip
håber på et godt svar, da det haster lidt
svar må gerne være med en løsning fra TDC
Avatar billede mr.fun Nybegynder
27. juni 2003 - 09:43 #1
er det er rigtigt Acesspoint eller er der en router indbyget ???? hvis det er et rigtigt acesspoint skal du bestille flere ipadr hos tdc, er der router indbygget er det noget med konfigurationen af den at gøre.
Avatar billede thelli Nybegynder
27. juni 2003 - 12:35 #2
ja det er et accesspoint der er koblet på en router.
hvad er forskellen at der er indbygget router eller ikke
det gir vel det samme
Avatar billede thelli Nybegynder
27. juni 2003 - 12:53 #3
der følger to dynamiske ip adresser med abonnementet, skulle det ikke være nok
der kan være 4 stk pc på nettet ad gangen.
Avatar billede thelli Nybegynder
27. juni 2003 - 13:04 #4
eller er det accesspoint der ikke er opsat rigtig
Avatar billede mr.fun Nybegynder
27. juni 2003 - 15:30 #5
hvis du har koblet en router inden dit acesspoint er der ikke noget problem, så er det et spm om konfigurering af router, acesspoint og klienter, overfor hinanden.
omking IP adr og routerer, har du en router på skal du egentlig kun bruge en t ip, da det er den eneste ting der kan ses ude fra er routeren, den klare så dit interne netværk.