Avatar billede saxi Nybegynder
26. juni 2003 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mit Mirc er træls !

hmm...har et prob..når jeg er ude af mirc, feks på en hjemmeside, og der blir skrevet noget på en chan. så flasher MIRC tingen... Altså den der ligger nede ved siden af "start"..har snart prøvet alt...Hjæælp...Det er meget træls !
Avatar billede alleykat Nybegynder
26. juni 2003 - 22:46 #1
Start mIRC -> Options -> Display -> fjern 'hakket' ved "Blink icons" - det er da så hut jeg visker dén der gør det.
Avatar billede alleykat Nybegynder
26. juni 2003 - 22:49 #2
Eller osse tænker du på Tray-ikonet... det er under Display -> Tray -> fjern 'hakket' ved "Animate icon in tray when there is activity"
Avatar billede saxi Nybegynder
26. juni 2003 - 22:58 #3
ingen af dem havde "hak" i forvejen !
Avatar billede alleykat Nybegynder
27. juni 2003 - 00:29 #4
:/ weird... min gør det aldrig, medmindre...
Hmm, prøv evt. at SÆTTE hak, ok ud og gå ind i Options igen og fjern dem? Måske registreringsnøglen for indstillingen ikke er blevet skrevet til registreringsdatabasen.
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
28. juni 2003 - 01:26 #5
Filer->options->irc->options
der er der 2 felter under "flash on:" der tager du saa bare krydset vaek fra "Channel message" og "Query message"...

saa skulle det gaa vaek :D
Avatar billede duqe Nybegynder
22. juli 2003 - 14:45 #6
Hvis highlight (Options > IRC > Highlight) er sat til, kan du prøve at slå det fra.
Avatar billede alleykat Nybegynder
05. august 2003 - 01:34 #7
Ku' du få den til at holde op med sit pjat?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:26 #8
Kender det godt, det gør den også ved msn eller outlook express :(