Avatar billede lsim Nybegynder
06. december 2000 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drag and drop

Jeg har netop installeret en NT arbejdsstation.
Jeg har partitioneret disken i 3 NTFS partitioner.
PC\'en kører fint undtagen én ting:
En almindelig bruger kan ikke lave \"drag and drop\" på ikoner ej heller kopiere fra mappe til mappe. Administrator har intet problem.
Hvad gør jeg?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. december 2000 - 10:56 #1
Det lugter måske lidt af at brugeren mangler nogle rettigheder, jeg ved ikke hvor meget man kan hænge NT, men når admin kan er det fordi admin har alle rettigheder.
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. december 2000 - 10:56 #2
Administrator har intet problem, men du har ikke fået rettigheder til at gøre det. Det skal du have af admin.
Avatar billede lsim Nybegynder
06. december 2000 - 11:27 #3
Så langt har er jeg også selv nået.
MEn sikkerhedsinstillinger for alle mapper giver alle brugere fuld kontrol. Så det må være et andet sted, det skal indstilles.
Måske kan Active Desktop have en finger med i spillet?
Jeg mener selv at jeg har slået Actice Desktop helt fra men det skal vist gøres flere steder på en gang.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. december 2000 - 14:51 #4
Husk at sætte kryds i ... gælder alle undermapper.
Avatar billede lsim Nybegynder
14. februar 2001 - 12:45 #5
Problemet er gået i sig selv på et eller andet tidspunkt.
Aner ikke hvad der var galt eller hvorfor.