Avatar billede suppenudel Nybegynder
26. juni 2003 - 03:08 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Insight's hjemmeside

Hej,

Jeg har lige fået gen-strikket mit band Insight's hjemmeside sammen med en masse nye ting...

Er det lidt kritik at hente eller er den bare helt i top? :-)

www.insight.esenet.dk
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 07:07 #1
den er sq egentlig fed nok - jeg blir bare rundtosset af al den flash'en rundt! *G*
du må nok hellere gøre så det kun bevæger sig ved mouseover... el. lign.

og måske skal teksten på siden også rettes lidt til, sprogmæssigt, så det bliver lidt mere behageligt at læse.
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
26. juni 2003 - 08:19 #2
Jeg kunne kun se en masse sorte rammer, og der kom en besked da jeg trykkede om at jeg skulle have flash og macromedia og alt muligt...
Men jeg sidder ellers med en af de nyeste bærbare.
Avatar billede returnee Nybegynder
26. juni 2003 - 08:26 #3
Martinus>> Så download det.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. juni 2003 - 08:40 #4
Hej.

Der er for meget bevægelse på siden som metal hansen også skriver. Prøv at nøjes med en animation, f.eks. den med jeres billede. Hvis der skal leges lidt med Flash så lav en introsekvens istedet.

På jeres sider holder i en hvid baggrund undtagen gæstebogen som bryder med den hvide baggrund. Hvad med at lave gæstebogen på hvid baggrund som de andre sider.

I galleriet kommer der en vandret scrollbar når man ser et stort billede, hvad med at gøre de store billeder en anelse mindre så scrollbaren undgås.
Avatar billede tjaz Nybegynder
09. juli 2003 - 20:58 #5
Stil ... ? ... der er ikke rigtigt noget der holder sammen på det ? ... min mening ... og der er ikke ret meget andet at sige :)
Avatar billede amiedk Nybegynder
18. juli 2003 - 12:19 #6
Jeg synes det er et cool site. Jeg har ikke noget imod at der er en masse der bevæger sig. Hvis det skulle dæmpes lidt, så skulle i droppe den flash ting i toppen.

For at give sitet et mere ens layout, så skulle du lave ens baggrunde på alle sider. Det er lidt forvirende at der er ens på nogen af dem, men så kommer der lige en enkelt her og der med helt anden baggrund. Det vil virke meget mere prof hvis du køre det ens.

Ellers utrolig flot grafik :)

Malene
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
25. juli 2003 - 13:17 #7
Det nederste stykke grafik på forsiden er tyvstjålet. Jeg har set det før på en utrolig dygtig grafikers hjemmeside. Det er brud på ophavsretsloven, og du bør fjerne det med det samme. Lav din egen grafik eller brug gratis grafik, men stjæl ikke andres. Hvordan ville du selv have det hvis nogen lod som om de havde lavet noget af dit?
Avatar billede tullejr Nybegynder
27. juli 2003 - 00:46 #8
Det er .... klar til at tilbage til tegnebrættet, syns jeg... og så virker den ikke i mozilla.... to bad

:)
Avatar billede suppenudel Nybegynder
28. december 2004 - 00:44 #9
Tak. Den er slettet