Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
24. juni 2003 - 23:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manualer til gamle motherboards søges

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor man finder manualer til gamle motherboards på nettet. Jeg ved godt at man kan prøve hos fabrikanten, men når denne mulighed er opbrugt.

MVH

THOMAS
Avatar billede bredker Nybegynder
24. juni 2003 - 23:53 #1
hvilket MB er det ,har en del liggende
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
25. juni 2003 - 00:02 #2
Jeg er kommet frem til at det er et der er kaldet "pcchips"!! Der fremgår nemlig ikke noget navn på selve MB. Jeg har været på deres hjemmeside, hvor de selvfølgelig ikke har nogen manualer til de gamle motherboards.
Avatar billede zhark Nybegynder
25. juni 2003 - 00:24 #3
Det sulle nu nok være muligt, men pcchips er ikke nok, det er jo som at søge på f. eks. "asus", vil tro der er mega mange modeller!
http://www.pcchips.com.tw/
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2003 - 07:13 #4
Hent Aida, og se om ikke du får flere informationer.
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 - info om PC
Avatar billede tfreiesleben Nybegynder
25. juni 2003 - 09:25 #5
Hej fromsej!

Det var et udemærket værktøj. Hvis du havde skrevet det som svar havde du fået point, men du har desværre kun skrevet det som kommentar!
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juni 2003 - 16:05 #6
Jeg kan da nå det endnu.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juni 2003 - 16:11 #7
Tak for points.*S*