Avatar billede phrozia Juniormester
05. december 2000 - 22:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænder program....

Hejsa!

Nu er jeg træt af at min brænder bliver ved med at lave fejlbændninger... Jeg kører win2000 på en p2-350Mhz med 196mb ram og 50gb hdd...

hvilket program skal jeg brænde med?

Jeg har prøvet WinOnCD og Cd creator deluxe 4,0...

Nogen forslag?

/Phrozia
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. december 2000 - 22:59 #1
prøv med CloneCD eller eller CDRWin Nero eller skift din brænder ud med en ny med burn-proof teknologi :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. december 2000 - 22:59 #2
cdrwin eller nero, skulle der have stået
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. december 2000 - 23:03 #3
Nero burning.. Helt klart.. Færrest fejlbrændinger hos mig..

/vh
Simon
Avatar billede sqrd Nybegynder
06. december 2000 - 08:43 #4
Hvad er det for fejl du får?
....og hvad er det for en brænder?
Avatar billede detnemt Nybegynder
06. december 2000 - 08:51 #5
Du skriver ikke hvilke CD-skiver du bruger og hvilken hastighed du brænder med. Billige CD-ere brænder dårligere end de lidt dyere specielt hvis du brænder med høj hastighed. Brænder du f.eks. med 8 eller 12 gange hastighed, bør du sikre dig at CD-skiverne er beregnet til denne hastighed.
Jeg bruger selv Cd creator deluxe 4,0 og brænder med 4 x speed, dette går helt uden problemer.

/vh
Kim
Avatar billede cult Nybegynder
06. december 2000 - 16:16 #6
Har du prøvet at lave WinOnCd lavet et Image først? (\"Write on the Fly\" slåes af)?
Det kunne hjælpe???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. december 2000 - 07:11 #7
Bruger kun Nero, og bruger det kun til backup, men har endnu ikke haft en fejl brænding. http://www.nero.com. Der er en gratis demo version du bare kan hente, den fylder 4,8 Mb, men den findes sikkert også på en eller anden PC-blads-forside. Dan kan endda tale dansk til dig, hvis du henter filerne til det!

J;-)
Avatar billede morten_b Nybegynder
12. december 2000 - 10:42 #8
Jeg har endnu ikke haft en eneste fejlbrændning med WinOnCD, så jeg tror altså ikke at det er programmet.
Avatar billede matrix25 Nybegynder
16. december 2000 - 07:09 #9
hvordan har du sat brænder: slave? master?