Avatar billede sub0 Nybegynder
24. juni 2003 - 18:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

sim city 4

Jeg har downloadet simcity 4 men den virker ikke, jeg har nocd crack til og alligevel spørger den stadig om at indsætte cd 1. Kan nogen hjælpe mig med at få den version som jeg har nu til at virke eller skrive hvor jeg kan finde en som virker? på forhånd tak :0)
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:05 #1
Tag du lige et smut forbi www.exp.dk/regler.phtml - og luk så spørgsmålet.
Avatar billede janemil Nybegynder
24. juni 2003 - 18:05 #2
Du må IKKE spørge om ulovlige ting på eksperten.
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:06 #3
Egentlig imponerende, at du for mindre end 20 minutter siden accepterede sitets regler, og at du så allerede nu har glemt dem igen.
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. juni 2003 - 18:08 #4
WTG! :)

Dela
Avatar billede sub0 Nybegynder
24. juni 2003 - 18:14 #5
jeg ser ikke det ulovlige i det... kan man få hjælp eller hvad?
hvad betyder WTG?
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:18 #6
"jeg ser ikke det ulovlige i det..." -> "Jeg har downloadet simcity 4 men den virker ikke"
Du har downloadet ophavsretsligt beskyttet materiale, og du ser ikke det ulovlige i det? Smut ind på www.ophavsret.dk og læs lidt. Du står til bøde og endda fængselsstraf i særligt slemme tilfælde.
"kan man få hjælp eller hvad?"
Nix - læs 2.1.7 på www.exp.dk/regler.pthml.
"hvad betyder WTG?"
Way to go - jeg antager det er henvendt til os, der gør et stykke arbejde for at sørge for, at sitets regler (og den danske lov) overholdes.
Avatar billede janemil Nybegynder
24. juni 2003 - 18:18 #7
>kan man få hjælp eller hvad?
Nej

>WTG
Løst oversat: Idiot
Avatar billede sub0 Nybegynder
24. juni 2003 - 18:23 #8
det må i meget undskylde alle sammen...
n0rmality du fortjener pointene
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:26 #9
Nej, tag dem selv. Læg et svar selv, og acceptér det.
Avatar billede sub0 Nybegynder
24. juni 2003 - 18:27 #10
ok hvordan lukker man spørgsmålet...
Avatar billede popsy Novice
24. juni 2003 - 18:31 #11