Avatar billede frederikpag Nybegynder
24. juni 2003 - 12:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få vist en brugers Permissions i NT 4.0

Jeg søger en måde eller et program som kan vise en brugers rettigheder i et domain i NT 4. Programmet skal vise hvilke foldere brugeren har adgang til, samt hvilke rettigheder brugeren har til disse. Det er yderligere et ønske at dette kan printes og/eller overføres til andre programmer fx word, wordpad o.lign.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. juni 2003 - 12:27 #1
Du kan selvfølgelig dette med Usermanager, dette kan også gøres remote.
Hvis du ønsker et virkeligt stærkt værktøj til dette og meget mere, så kik på Dameware fra www.dameware.dk dette utroligt stærke værktøj samler alt administration (både brugere og hardvare) i en flade samt giver muligheder for eksport til f.eks. excel og word. Værktøjet er ikke så dyrt som å mange andre, da du kun skal købe licenser efter hvormange administratore der bruger værktøjet og ikke efter hvor mange brugere eller klienter du har
Avatar billede fadrian Nybegynder
24. juni 2003 - 12:47 #2
kig på http://www.systemtools.com/somarsoft/ efter dumpsec, det er et godt  gratis værktøj til ar liste rettigheder.