Avatar billede unknown_someone Juniormester
24. juni 2003 - 12:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

billigste Gameboy Advanced SP

billigste Gameboy Advanced SP - hvorhenne? alle steder kan jeg kun finde den til 999,- og det MÅ da kunne gøres billigere ;o)

skal være fra ny
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. juni 2003 - 12:25 #1
lik-sang.com el. tw
er/var det billigste sted, men de kæmper med retsager..:O/, der er pt. lukket.
Der kunne man købe alt til gba, osse ting der aldrig vil komme til vesten..:O)
Hvad med en tysk leverandør..?
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juni 2003 - 12:26 #2
har du kikket på www.dba.dk eller www.papkassem.dk evt
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juni 2003 - 12:26 #3
der er jo oz www.qxl.dk
Avatar billede unknown_someone Juniormester
24. juni 2003 - 12:31 #4
dba, qxl og papkassen er normalt ikke steder hvor man kan få helt nye ting... skriver jo "skal være ny"
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
24. juni 2003 - 12:32 #5
Hejsa

www.legehuset.dk - Prøv at sende en mail til dem, og fortæl dem om situationen. Der kan du sikkert godt prutte lidt om prisen. Det plejer jeg er gøre :)

//Rasmus
Avatar billede kijac Nybegynder
24. juni 2003 - 12:35 #6
Bilka har lige haft den til 949,-
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:42 #7
er du ikke venlig og give feedback her eller luk tråden!!
Avatar billede unknown_someone Juniormester
14. juli 2003 - 12:37 #8
feedback er det lidt svært at komme med før løsningen er fundet... den er fundet nu og det blev til 959 i www.coolshop.dk inkl porto
Avatar billede unknown_someone Juniormester
14. juli 2003 - 12:37 #9
hov... 949,-
Avatar billede unknown_someone Juniormester
14. juli 2003 - 12:38 #10
og i øvrigt kan jeg se at jeg har været heldig - for nu er den sat op til 999 :oD