Avatar billede robinhood Nybegynder
24. juni 2003 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny emailadresse og signatur fra TDC

Hvis man skifter e-mailadresse, skal man så have en ny signatur?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juni 2003 - 11:30 #1
I OE

Funktioner
Konti
Fanebladet Post
Tilføj Post
Følg vejledningen

Så kan du efterfølgende lave en signatur hvis du vil, eller vælge at benytte den som du evt. har i forvejen.
Avatar billede robinhood Nybegynder
24. juni 2003 - 12:28 #2
Jeg har lavet en ny mailkonto, men når jeg prøver at underskrive digitalt får jeg besked om, at der ikke er knyttet noget sertifikat til kontoen.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
24. juni 2003 - 12:34 #3
Under
Funktioner
Indstillinger
Fanebladet Sikkerhed
Her er der noget som hedder signer alle meddelser digitalt.
Avatar billede robinhood Nybegynder
25. juni 2003 - 18:14 #4
Det fungerer ikke jeg tror signaturen kun gælder for min gamle e-mailadresse, men nu skriver jeg til signatur.dk og spørger dem.
Avatar billede peterlinddamkjaer Nybegynder
27. juni 2003 - 20:00 #5
Hvis du har ændret e-mail adresse skal og du ønsker at anvende din digitale signatur til sikker e-mail skal du bruge en ny.

Opsætning af e-mail findes på:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_digi_support_mail