Avatar billede ncp Nybegynder
24. juni 2003 - 01:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD-Brænder

Er der nogen der kan anbefale en dvd-brænder, det må gerne være flot, men det er selvfølgelig vigtigere at den virker som den skal...

Har tænkt på en Sony DWU10A - nogen der kender noget til den ( - og er deres kendskab godt eller dårligt ;)

/ncp
Avatar billede bredker Nybegynder
24. juni 2003 - 06:09 #1
jeg har seln en sony cdbrænder og det er nok den der har kørt bedst af dem jeg har prøvet
kender dog ikke deres dvd ,men mon ikke den følger kvaliteten på deres andre vare
Avatar billede mobilsenderen Nybegynder
26. juni 2003 - 13:57 #2
Sony's dru510a kan klarer alle de nuværende formater og er den dvd-brænder der anbefales rundt omkring... http://prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=29197501
Avatar billede blueon Nybegynder
05. juli 2003 - 21:25 #3
jeg har sådan en sony og den køre fino uden nogel problmer
jeg brug nero burning sammen med den og det virke fint