Avatar billede zero-cool Nybegynder
23. juni 2003 - 13:14 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

ident til psybnc

Hey håber at der er en som kan hjælpe mig derude, jeg har en windows 2003 server kørene med psybnc på, men jeg kan ikke få ident til at fungere, en som kan hjælpe mig med det, vil være en dejlig ting....!!!
Avatar billede zero-cool Nybegynder
24. juni 2003 - 01:03 #1
Det som jeg søger er et ident program som fungere til psybnc, og fungere ordenligt dertil...!!
Avatar billede zero-cool Nybegynder
06. juli 2003 - 14:53 #2
Hmm kan det virkelig passe, at der ikke er nogen som kan hjælpe mig med mit problem ??? slet ikke nogen som køre bnc på en win puter, med et ident prg ????
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 15:06 #3
Er port 113 åben?
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 15:07 #4
Hvis den er det kan du køre et identd program Jeg kan finde et til dig hvis det skal være
Avatar billede zero-cool Nybegynder
12. juli 2003 - 11:07 #5
Yep port 113 er skam åben som den skal være, jeg har prøvet en del ident prg men dem som har fungeret ordenligt, har kun fungeret ved at den har brugt computerens navn, fx jeg logger ind som birger, så har der stået birger i min ident, på alle dem som jeg har på min bnc.! lidt meget trælst.! men hvis du har et prg som fungere lige som der er til linux så vil det være fint :D
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2003 - 12:27 #6
Mit virker fint jeg har oidentd installeret men jeg mener ikke det er det der gør det
Avatar billede zero-cool Nybegynder
19. juli 2003 - 12:53 #7
Hej du, har du et link til oidentd så kan jeg da prøve og se om det fungere ? :D
Avatar billede zero-cool Nybegynder
27. august 2003 - 14:45 #8
metoer, kan du ikke give mig det link til dit oidentd prg som du har til at køre på din win bnc ????????????? :DDD
Avatar billede unkill Nybegynder
25. september 2003 - 17:12 #9
For at blive identded skal du have installeret oidentd til din psyBNC. Og eftersom at oidentd ikke findes til windows, bliver du nød til at fixe et unix os for at blive idendted
Avatar billede zero-cool Nybegynder
01. oktober 2003 - 13:31 #10
og hvordan helvede gør jeg så det unkill ???????
Avatar billede mjall0w Nybegynder
02. oktober 2003 - 13:30 #11
Hm, zero-cool har samme problem som dig og prøver også at løse det.. Efter jeg fik trust kan jeg ik få identd svar tilbage..
Avatar billede zero-cool Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:03 #12
Okey nu har jeg hentet cygwin, og fået det installet af en kammerart...men er der nogen som kender programmet og ved hvordan jeg installere psybnc der i ??? hvis der er så vil jeg blive meget glad :D
Avatar billede zero-cool Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:04 #13
og det er ikke installeret på windows 2003 server mere, men på windows 2000....!! sorry havde glemt at skrive det :D
Avatar billede mjall0w Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:19 #14
cygwin, er det et program til at give identd til bnc brugerne ??
Avatar billede zero-cool Nybegynder
13. oktober 2003 - 00:28 #15
det er et prg som du kan have din psybnc kørene i...altså en linux platform som kan køres fra en win computer... ;D
Avatar billede zero-cool Nybegynder
17. november 2003 - 15:06 #16
Hmm er der slet ikke nogen som kan hjælpe mig her ???? come on ppl. vi snakker 150 points her gutter :D
Avatar billede mjall0w Nybegynder
17. november 2003 - 18:11 #17
jo jeg kan da godt hjælpe dig men er ked af at sige du faktisk skal køre linux server, det er jeg begyndt på..
Avatar billede zero-cool Nybegynder
18. november 2003 - 01:40 #18
1 : har du prøvet cygwin ?
2 : kan ikke lade sig gøre at køre linux igen, da jeg har installeret en masse andre ting på min server sååååååååå nej desværre :D
3 : håber du kan hjælpe mig :D
Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. november 2003 - 04:15 #19
hehe, nej har jeg ik prøvet..
kan du ikke give mig url til cygwin så jeg kan prøve??
gaab, mås´ke jeg skulle overveje at gå i seng :P
Avatar billede zero-cool Nybegynder
18. november 2003 - 13:00 #20
Avatar billede zero-cool Nybegynder
03. december 2003 - 11:56 #21
mjallow, fik du prøvet cygwin ??? og kunne du få det til at fungere med psybnc og identd eller ????? hvis du gjorde teeeeeeeeeeeeeell me plz :D
Avatar billede kjeldsen1337 Nybegynder
04. marts 2004 - 09:48 #22
Hvis cygwin bare minder en lille smule om openbsd (et unix system som jeg har installeret en bnc server på), så skal du først og fremmest have fat i psybnc, der efter skal du have oidentd, som er en identserver der virker til unix OS og som kan det du har brug for. Du kan læse hvordan du installere psybnc her: http://www.jestrix.net/tuts/psy.html og oidentd http://psybnc.cynapses.org/?lang=en&show=oidentd det hele er baseret på linux, så regner med det viker til cygwin, men der jeg ikke har prøvet cygwin er jeg ikke sikker. Hvis du får det til at virke må du meget gerne sige til :)
Avatar billede zero-cool Nybegynder
01. juli 2004 - 17:26 #23
jeg lukker dette sprøgsmål nu jeg har ikke fundet ud af problemet og jeg har glemt alt om dette...da jeg har fået min bnc op igen på en linux server :D