Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 10:39 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

cs cdkey er blevet gættet og en har brugt og cheat og er banned

Hej.

Jeg er her til morgen blevet banned for alle servere med vac fordi der en i nat eller igår som har stjålet min key ikke en ven men en fra nettet. hvad kan jeg gøre kan ikke være rigtigt jeg ikke kan spille på nogle servere i 100 år fordi en eller anden SPASSER har hacket min cd key? kan jeg på nogen måde skrive til sierra eller hvad de nu hedder og fortælle dem om mit problem?
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 10:47 #1
Prøv og gå ind på http://techsupport.vuinteractive.com/techsupport/sierra/support.asp og søg efter "cd key" og vælg så "Counter Strike - Getting message about BEING BANNED" hvor der står hvordan du kan få lavet en "disk replacement" og dermed få en ny CD key.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 10:49 #2
Glemte lige at du også skal vælge "Half-Life - DISC" under "Your product"

Snowball
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 10:51 #3
ehm hvad skal man skrive mail eller hvad til dem?
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 10:55 #4
Nej, du skal sende et brev til dem med din originale CD sammen med 10$ (med mindre det er mindre end 90 dage siden du købte spillet - i så fald skal du vedlægge en kopi af din kvittering fra da du købte spillet), og så nok også en lille besked om hvorfor du nu sender dem din CD samt dit navn og adresse.

Snowball
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 10:57 #5
også skal ejg sende til usa også koster det MANGE penge o.s.v så kan jeg næsten lige så godt vente til den er oppen for mgi igne..
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 11:04 #6
"vente til den er oppen for mgi igne" !?!?

Men ja, rent tid og pengemæssigt kan det nok bedst betale sig at købe HalfLife igen da den jo kan købes til f.eks. 89 kr hos http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1894 !

Snowball
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 11:05 #7
tror jeg også jeg gør... er jo snart den første igen så kan jeg nakke en der (altså købe) :=)
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 11:05 #8
men tak for hjælpen..
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. juni 2003 - 11:05 #9
hvad koster en ny key, 100 kroner, men half life oven i? hop da ned og køb en ny, det er surt, men så kan du jo spille med det samme, og sælge den til mig bagefter*gg*
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 11:09 #10
hehe... cool-wil har du en mail eller msn? så vi kan snakke sammen nu!
Avatar billede the_legend Nybegynder
23. juni 2003 - 11:09 #11
har dig nu men du er aldrig online!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. juni 2003 - 11:10 #12
msn: goadancer@hotmail.com
mail: wil@asio.dk

skriv løs:-)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. juni 2003 - 11:11 #13
jeg er altid online, den står bare som n/a fordi der er nogle jeg simpelthen ikke gidder at høre på til hverdag, men kun vil snakke med et par gange om ugen*lol* , så jeg er der, man skal bare skrive:-)
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 11:22 #14
Husk at lukke spørgsmålet ;)

Snowball
Avatar billede lassechr Nybegynder
23. juni 2003 - 11:23 #15
Vent!!!
Avatar billede lassechr Nybegynder
23. juni 2003 - 11:23 #16
Download en CD Key Changer.. http://www.geocities.com/all_purpose_systems/
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:40 #17
CD key changer er ULOVLIGT og må ikke henvises til her på E.
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:42 #18
Samtidigt betragtes det som cheat.
Hvis cool-wind bruger key changer er han jo ikke bedre end det rø.... der har taget hans key.....

--->lassechr tænk dig om eller du bliver anmeldt
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:42 #19
Hvis the legend bruger key changer , mente jeg sorry
Avatar billede geforce3 Praktikant
23. juni 2003 - 11:43 #20
Hvorfor er han ikke bedre? Han tager jo ikke andres...
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:46 #21
Fordi de key generators kreerer keys der kan have en retmæssig ejermand  derfor
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 11:47 #22
Det er en key changer, ikke en generator :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:51 #23
Nå men det kan da godt være at jeg har misforstået noget, men de communities jeg deltager i har helt klart taget afstand fra key changers....
Synes også at have set flere spm her på E. blive lukket pga ovenstående
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 11:52 #24
Ikke pga en changer, det eneste den gør, er jo at lette din adgang til registreringsdatabasen.
Det er såmænd ikke ulovligt, blot et hjælpeprogram, som klart kan anbefales, fremfor at ukyndige begynder at rode derinde :)
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:55 #25
OKI men på jubii´s forum for CS er key changers altså at betragte som cheat, derfor reagerede jeg, (måske lidt for hurtigt)......
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 11:58 #26
Men så kommer deet spørgsmål frem i mit lille hovede...hvor får du den nye key fra?
Den må da komme fra valve ellers er det jo i princippet det samme som en generator ik´
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 11:58 #27
lassechr: For at ændre hans CD key skal han jo stadig have en ny CD key, og hvor skal han få den fra - på lovlig vis vel at mærke !?

Snowball
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 12:16 #28
--->Snowball takker for support ;0)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 12:22 #29
Men men... så er vi igen tilbage ved den gode gamle Kazaa diskussion :D
Programmet som helhed er ikke ulovligt, det er ikke programmets skyld at nogen bruger det til ulovlige ting og sager.

Keychangers er IKKE ulovlige, og under ingen omstændigheder cheat :S
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 12:24 #30
andersen> Måske du skulle hente en keychanger, jeg kan se du stadig ikke forstår hvad det er!

Programmet laver ikke en ny  key til dig!
Du skal selv indtaste din key deri, det er blot et lille program der hjælper dig med at indtaste en ny key, uden at skulle rode i reg. databasen.
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 12:30 #31
---> popsy  Det har jeg forstået og ved i princippet godt hvordan det virker, men the legend skal jo stadig have en ny key fra Valve og det kan måske bedre betale sig at anskaffe sig en legal key fra den nærmeste spilpusher...
Avatar billede snowball Novice
23. juni 2003 - 12:34 #32
For lige at stoppe diskussionen om lovligheden af programmet, så er der ikke noget ulovligt i programmet alene, da det bare er en "GUI" til reg.db'en. Ulovlighederne i dette spørgsmål begynder først hvis der er en der enten skriver en ny CD key eller linker til et sted/program som kan levere en ny CD key.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 12:36 #33
andersen> Jamen der er vi såmænd helt enige. Men jeg har oplevet det samme som spørger her, og jeg fik, uden brok, en ny key pr mail fra Sierra i løbet af 2 dage.
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 12:36 #34
oki jeg giver mig og lægger mig fladt på ryggen med alle fire stænger bukket i en vinkel på nøjagtigt 90 grader ;0)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 12:37 #35
:-D
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. juni 2003 - 12:39 #36
--->lassechr  sorry m8. Var lige hurtig nok. Hope u have it in your heart to forgive me
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
23. juni 2003 - 14:08 #37
Et alternativ til CD Key Changer:

1. Åbn Kør i Start-menuen
2. Skriv regedit og tryk på OK
3. HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Valve -> Half-life -> Settings
4. Find navnet "Key" og dobbeltklik på det
5. Her kan du ændre dit CD key. Husk at når du skal ændre det, skal du ignorere - (bindestreg). Altså skrive det i en køre. F.eks. 1234-56789-0123 = 1234567890123

Det er lovligt, da Valve folkene selv har vist eksemplet engang... :)
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2003 - 14:15 #38
Det nemmeste er faktisk bare at slette den der hedder key, eftersom cs så spørger efter den nye kode, næste gang man starter spillet.
Avatar billede netweawer Nybegynder
23. juni 2003 - 16:13 #39
kan huske dengang man selv skulle tænke sig til det...... det tog en krig:P
Avatar billede lassechr Nybegynder
29. juni 2003 - 10:15 #40
Jeg mener da ikke keychangere er ulovlige.. Jeg har selv brugt en da min CD-key blev taget.. Jeg mener bestemt ikke, den stjæler andres CD-keys..
Avatar billede popsy Novice
29. juni 2003 - 10:19 #41
Nej, læs nu hvad der står. Generatoren laver en key, changeren skifter den bare.

Generatoren "stjæler" andres cd-keys, i det øjeblik du genererer en key, som en anden i forvejen har købt og betalt for. Han vil jo få beskeden key allready in use, hver gang han vil connecte.