Avatar billede jeffe Nybegynder
22. juni 2003 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Installation af DX9

Jeg skal have installeret DirectX 9 på WinXP og har gjort det mange gange før, men nu vil den pludselig ikke!?!?
Altså, det er en mny installation af Windows efter format c:
Når jeg installerer kommer den til hvor den skal til at starte med at kopiere filerne og skriver:
"Softwaren, du installerer, har ikke bestået den test til kontrol af stabiliteten med Windows XP, der kræves, for at produktet kan bære Windows-logoet."
Der er intet ændret i hardware osv. Eneste forskel jeg kan komme i tanker om er at jeg kører på Administrator-kontoen og ike har lavet noget anden bruger, som jeg normalt har.

Men altså, hvad jeg søger er; det sted hvor man kan slå det gejl fra der altdi kommer når man f.eks. skal installere Detonator-drivere. Med at de ikke har bestået den test der. Hvor man skal trykke "Fortsæt Alligevel". Jeg har engang slået det fra, men kan ikke huske hvor man gør det.

Nogen der ved hvor det er? - Jeg kører med SP1...
Avatar billede soda Nybegynder
22. juni 2003 - 16:43 #1
Højreklik Denne Computer -> Hardware -> Driver Signatur

Her bør du kunne slå det du søger fra.
Avatar billede jeffe Nybegynder
22. juni 2003 - 16:53 #2
Yes, der var det....Men hjælp så desværre ikke enskid :/
Du har ikke et andet tip af nogen art ?
Avatar billede hanstik Nybegynder
23. juni 2003 - 14:15 #3
Prøv ellers dette her program: Tweak XP.

http://www.freewareseek.com/utils/332/

Jeg mener at man kan slå det fra via dette stykke software.
Avatar billede jeffe Nybegynder
23. juni 2003 - 14:46 #4
Intet virkede, så jeg har kørt en format c: mere i dag :/
Men nu virker det da i det mindste.
10 point til hver for jeres tid...
Avatar billede soda Nybegynder
23. juni 2003 - 23:16 #5
Ærgerligt, at vi ikke kunne hjælpe, men en reinstallation hjælper næsten altid ;o)
Avatar billede jeffe Nybegynder
23. juni 2003 - 23:22 #6
Jeps, jeg fatter ikke hvad der har været galt.
Men ikke det store problem. Jeg formatterer ofte, skal jo til når man bruger Windows meget.
Var bare lidt irriterende når jeg lige havde installeret på ny for få dage siden...