Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
20. juni 2003 - 22:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

staroffice vs. openoffice

Nogle der er noget til dette stabilitet, muligheder , opdateringen osv.....

Jeg har mulighed for at arbejde med begge, men vil gerne vælge den ene eller anden
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juni 2003 - 22:52 #1
Såvidt jeg har forstået er den eneste forskel at der er stavekontrol i Staroffice og det er grunden til at det koster penge, hvorimod openoffice er helt gratis.
Avatar billede donwang Nybegynder
20. juni 2003 - 22:55 #2
Er open office ikke bare den nye version af staroffice?
Avatar billede schaefner Juniormester
20. juni 2003 - 23:03 #3
Avatar billede feldt Nybegynder
21. juni 2003 - 21:42 #4
StarOffice er en (ikke gratis!) version af OpenOffice, som IBM har kommercialiseret. Grovt sagt er den eneste forskel at der er udført flere tests på StarOffice, og der er nogle enkelte ekstra features med.

/feldt
Avatar billede feldt Nybegynder
21. juni 2003 - 21:50 #5
Skrev jeg IBM? Jeg mente jo SUN ;-)
Avatar billede redhat9user Nybegynder
21. juni 2003 - 21:56 #6
En væsentlig forskel er at der følger et databaseprogram med til Staroffice.

Har du brug for databaser er du nødt til at købe Staroffice, ellers synes jeg Openoffice er glimrende.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juli 2003 - 23:44 #7
Takker for point :-)