Avatar billede yousif Nybegynder
20. juni 2003 - 21:43 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Dårlig lyd på bærbar..

Hej!

Lyden på min bærbare her er MEGET MEGET dårlig.. Har prøvet at opdatere driver.. Men det hjælper ikke på det.. Er der ikke en eller anden måde man kan forbedre lyden på??

mvh. yousif
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
20. juni 2003 - 21:59 #1
Hvis du har en mic. sat til, så prøv at slå den fra.
Avatar billede yousif Nybegynder
20. juni 2003 - 22:04 #2
har prøvet.. men hjælper ikke på det.. lyden er grumset.. forvrænget..?! .. meget mærkligt ihvertfald..
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
20. juni 2003 - 22:06 #3
Har du prøvet at skifte højtalerne? Og er det hele tiden. Du kunne også prøve at sætte lyden ned i kontrolpanelet.
Avatar billede yousif Nybegynder
20. juni 2003 - 22:14 #4
det er hele tiden.. har altid været der.. også med andre højtalere..
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
20. juni 2003 - 22:16 #5
Ok, hvad er det for et lydkort? Og hvad er det for nogle højtalere?
Avatar billede yousif Nybegynder
20. juni 2003 - 22:24 #6
Højtalerne er fine.. Creative Sound- et eller andet.. virker fine.. =)

lydkort.. indbygget tror jeg.. :/
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
20. juni 2003 - 22:26 #7
Hvis du har de nyeste drivere mener jeg der er et par muligheder for at fin-indstille lyden, men har du forsøgt dette, så er jeg bange for at jeg ikke kan hjælpe dig :-(
Avatar billede yousif Nybegynder
22. juni 2003 - 22:15 #8
Har selv fundet ud af det.. Jeg skulle bare ind og justere ved instillingerne.. Men tak for hjælpen valla.. ligger du ikke et svar? =)
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
23. juni 2003 - 09:48 #9
Udemærket, så kom creativ-kortet alligevel til at virke som det skulle. :-)