Avatar billede matz Nybegynder
20. juni 2003 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Feedback til sider!

Nogen som har nogle ideér til hvad jeg kan skrive på forsiden & hvordan kontakt siden skal se ud ?

Jeg er nemlig lidt lost her nu :D

http://matz.users.whitehat.dk/index.html
Avatar billede godlike2k Nybegynder
20. juni 2003 - 19:47 #1
Heya :o)

Jaaa... BF1942 :o) Herligt spil! :P Mig som engang havde BFdk (battlefield1942.dk), men til sagen da...

Skriv om dig selv. Hvis du spiller i klan, skriv om den. Hvad laver du til daglig? Hvad vil din besøgende gerne vide?

Og så læste jeg lige at halvdelen allerede stod der.

Så lav en serverliste med stederne du spiller mest? Evt. en lille box med sidste nyt i dit liv/BF1942 gaming. En sjov oplevelse, din ynglingsjoke. . :o)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
22. juni 2003 - 21:12 #2
Hej

På forsiden kan du måske skrive lidt om hvad hjemmesiden handler om og hvem den er til for. Måske forklare hvad der gemmer sig under de forskellige menupunkter.

Ang. kontaktsiden så kan du evt. tilføje en formular.
Avatar billede matz Nybegynder
23. juni 2003 - 18:20 #3
Var det sådan noget her i mente...

prøv at se nu: http://matz.users.whitehat.dk/index.html
Avatar billede hammerhead Nybegynder
23. juni 2003 - 18:32 #4
Det virker bedre.

Hvad med den tomme plads til højre, måske kunne du have nogle links til Battlefield sider, servere og lign. Eller en shoutbox/tagwall.
Avatar billede matz Nybegynder
24. juni 2003 - 15:59 #5
Mange tak for jeres feedback :) Jeg har fået lavet lidt af det i sagde..