Avatar billede madsen_k Nybegynder
20. juni 2003 - 15:47 Der er 8 kommentarer

Hjælp til nyhedssystem behøves

Jeg skal bruge et nyhedssystem, hvor man kan logge ind og skrive en nyhed. Det skal være klar, så jeg kun skal sætte koderne ind på siden. Som var det lavet til en idiot. Jeg dur slet ik til noget med databaser etc.. Altså lavet til idioter... : ) Er der nogen der kender et sted der udbyder det gratis eller er der en venlig sjæl der gratis vil lave det mod at få sit navn, banner, etc. på sitet som reklame???? Hjælp
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
20. juni 2003 - 16:16 #1
Her er en gratis service - måske det var noget?

http://www.master.com/texis/master/app/apps.html
Avatar billede madsen_k Nybegynder
20. juni 2003 - 18:44 #2
Ehhh.... Hvordan er det lige at jeg få det ind på siden? Jeg kan ik rigtig hitte ud af hvor'n jeg får det integreret på min egen side?
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. juni 2003 - 19:41 #3
www.pezzo.dk under gratis ting og sager
Avatar billede madsen_k Nybegynder
23. juni 2003 - 08:23 #4
inde på pezzo.dk var der intet.... Kun nogle andre gratis ting som fx. counter, tagwall og en gæstebog. Der var intet nyhedssystem.... Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede madsen_k Nybegynder
09. juli 2003 - 10:32 #5
så er det lykkedes..
Jeg har fundet noget..
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. juli 2003 - 10:47 #6
Hvad fandt du?
Avatar billede madsen_k Nybegynder
09. juli 2003 - 12:07 #7
et nyhedssystem, på www.hostedstuff.com
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. juli 2003 - 18:58 #8
Smukt. Så er det vel tid til at lukke spørgsmålet. Jeg har ikke noget problem hvis du vælger at give points til dig selv.