Avatar billede far_mand Nybegynder
20. juni 2003 - 13:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

meget nem opgave

HaIsa.

Nu skal i høre, jeg skal have ny mobil det skal være en SonyEricsson t68i, SonyEricsson T300, SonyEricsson T310
det i skal er at finde så mange oplysninger om hver mobil og anbefalde den i syntes der er sejest, og hvilken en der er nyest osv..

i får kun 10point fordi det er jo verdens nemmeste opgave, kunne godt selv finde oplysninger men jeg er ret doven idag ;o)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 13:46 #1
Avatar billede far_mand Nybegynder
20. juni 2003 - 13:48 #2
INGEN links er MEGET doven..
Avatar billede far_mand Nybegynder
20. juni 2003 - 13:48 #3
Kom nu andre
Avatar billede foralias Praktikant
20. juni 2003 - 13:49 #4
Er også doven, køb en nokia 3510i
Avatar billede foralias Praktikant
20. juni 2003 - 13:49 #5
;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 13:49 #6
Prøv nu lige at tænke lidt selv :-)

15 - let
30 - medium
60 - svært

:-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. juni 2003 - 13:50 #7
Jeg har selv haft en T68i, men kasserede den, da jeg ikke mener den er andet end et stykke legetøj. Det eneste gode jeg kan sige om den, er den udmærkede kalender.

Finishen er plasticagtig og den virker generelt meget skrøbelig.

Man skal ikke bruge den når man kører bil. Selv når lyden er skruet helt op, er det svært at høre noget for motorstøjen. Desuden virker bilens karosseri afskærmende for signalet, så telefonen kan have meget svært ved at kommunikere på nogle stræk - dette i langt mere udbredt grad, end jeg har oplevet med andre telefoner.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 13:50 #8
Det er jo ikke oplysningen omkring en 3510i han søger foralias :-) Jeg brugte bare modellen til at sammeligne med så forstår ikke du smider det som et svar
Avatar billede far_mand Nybegynder
20. juni 2003 - 13:52 #9
Okay i får 20 point så da
Avatar billede foralias Praktikant
20. juni 2003 - 13:57 #10
lrd -> når han er så doven at han "kun" giver 10 pts, så vil jeg da også være doven.
Må indrømme opfatter lidt indlægget som lidt humoristisk, så går jeg bare med på spøgen.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 16:05 #11
.
Avatar billede far_mand Nybegynder
20. juni 2003 - 22:49 #12
øhmn? tak for den "Dårlige" hjælp ;o)
- Lukket!
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juni 2003 - 10:01 #13
Dårlige hjælp????
Avatar billede patrickkk Nybegynder
22. juni 2003 - 16:40 #14
www.sonyericsson.com - Du skal for guds skyld ikke købe dig en T68i, det er noget af det væreste l*** jeg har haft. Har selv en T300 nu, og den er bare tip top - der er ikke noget dér. T310 er bare en nyere udgave af T300, og kan ikke meget mere end T300.
Avatar billede dkchr Nybegynder
01. august 2003 - 19:38 #15
Jeg har en T300 og håber ikke du har købt den lortetelefon. Den er plasticagtig og virker stor og klodset, har ingen kalender, dårlig software: jeg er igang med min 2. T300 og den virker stadig ikke optimalt (tror bl.a. at den oplader selv om den ikke er i stikket).