Avatar billede xoomboom Nybegynder
20. juni 2003 - 08:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Subscript out of range

JEg har netop installeret IE6 sp1  men når jeg går ind på en side (eksempelvis eksperten.dk) så får jeg følgende fejl: runtime error 9 - Subscript out of range.

Hvorfor? - HÅber nogen kan hjælpe :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 08:57 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 08:59 #2
Usually means your data files have been damaged. Reinstalling the program will not hurt, but is unlikely to help. (When a program is damaged, it will not open far enough to get to an error message.) Most likely you will need to restore your data files from a backup or delete the data files and start over. Also can occur if you are using a pre-2000 version of Medlin with the Windows NT operating system.
Avatar billede xoomboom Nybegynder
20. juni 2003 - 08:59 #3
Det link ga' da osse lige et runtime error 9.. Hvordan kan jeg afhjælpe det?
Avatar billede lrd Nybegynder
20. juni 2003 - 09:01 #4
Most likely you will need to restore your data files from a backup or delete the data files and start over.

Prøv at køre en win update
Avatar billede xoomboom Nybegynder
20. juni 2003 - 09:54 #5
Lavede en win update - men fejlen eksisterer stadig.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 21:15 #6
Kan du afinstallere SP1?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 21:17 #7
Ellers prøv at afinstallere IE, genstarte og så installere den igen.
Avatar billede xoomboom Nybegynder
01. juli 2003 - 19:19 #8
Ligemeget hvad jeg gjorde så fungeret det ikke bagefter.. Da IE 5 var tilbage, så var Outlook så messed up at jeg endte med at formattere harddisken og installere alt forfra.

Men tak for hjælpen.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. juli 2003 - 19:58 #9
tillykke med point