Avatar billede fun22 Nybegynder
19. juni 2003 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Feedback af Delphi Developer

Hej

Er der ikke nogen der gider at vurdere Delphi Developer som jeg lige er blevet færdig med, eller næsten færdig. Der mangler lige nogen funktioner. Evt. hvis i kan give nogen råd om hvordan Delphi Developer kan blive mere kendt..

Mvh
Jesper
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. juni 2003 - 21:04 #1
Avatar billede nythjem Nybegynder
20. juni 2003 - 05:15 #2
Hej Fun22!

Hvad er delphi?
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. juni 2003 - 12:41 #3
Det er et programerings program
Avatar billede fagghunter Nybegynder
20. juni 2003 - 17:50 #4
logoet er ikke ret godt synes jeg! Og nu da menuerne er i tabler synes jeg at indholdet også skal være det! Ellers er side designet godt til formålet :D For at Delphi Developer bliver mere kendt, skal du have noget spec. som tilrækker folk! Du skal nok også tilføje dig søgemaskiner osv.! Og måske skal du joine danbanner el. lign. så at du bliver linket fra andre sider!
Avatar billede fun22 Nybegynder
21. juni 2003 - 09:42 #5
fagghunter >> indholdet er bygget op i tabeler.

Er der ikke andre der har noget at sige
Avatar billede dena Nybegynder
25. juni 2003 - 14:43 #6
Jo :)
Hvis du ønsker at alle brugere skal se en hvid baggrund på din side, så sæt et css-tag, der specificerer dette. Jeg har valgt at have mørkegrå baggrund i mine applikationer, hvilket går ud over en side som denne.
Avatar billede dena Nybegynder
25. juni 2003 - 14:45 #7
Jeg syntes logo'et er fint nok, det er måske bare en smule overdimentioneret (i 1024x768) ..prøv at gøre det mindre, og venstre-align det..