Avatar billede sgullfoss Nybegynder
19. juni 2003 - 15:17 Der er 5 kommentarer

Acrobat skrive i en Pdf fil

Er der et freeware program som man kan bruge til at skrive i pdf fil?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. juni 2003 - 15:19 #1
mener du konvertere til pdf format fra en anden dokumenttype, eller åbne og redigere pdf filer
Avatar billede sgullfoss Nybegynder
19. juni 2003 - 15:23 #2
Nei jeg skal åbne en pdf fil og redigere i den uden at lave om på formatet. Jeg ved adobe 5 fuld version kan, men er der noget freeware der kan det samme?
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
19. juni 2003 - 15:25 #3
www.pdf995.com/download.html
Download det øverste link.
Dette er et gratis lille program, som man installerer som printer. Når du så har levet en dokument, f.eks. i Word, skal du bare udskrive til "printeren" som derefter laver dokumentet til en pdf... Pærelet!
Et tip: Følg installationsvejledningen i Readme-filen
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
19. juni 2003 - 15:25 #4
Nåå, på den måde...
Avatar billede sbpweb.dk Nybegynder
19. juni 2003 - 15:26 #5
Prøv at se www.pdf995.com/download.html og så andet linkt fra oven... Tro den kan gøre det