Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
19. juni 2003 - 09:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lagerliste til tekstfil

jeg har prøvet at trykke "Lager -> Stamdata -> Lagerliste" og dernæst vælger tekstfil for at kunne arbejde med listen.... men hvor dælen ligger navision tekstfilen???
Avatar billede amtoft Novice
19. juni 2003 - 10:05 #1
Sandsynligvis i installations-biblioteket
Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
19. juni 2003 - 10:14 #2
Jeg har: DAT | Doc | Docu | Install | Rapport

DAT: er tom

Doc: pdf dokumenter

Docu: en massen xlt, exp, dot dokumentet (alle ældre en år 2000)

Install>Dmo>grafik> en masse billeder...

Rapport: nogle mapper

Så der tror jeg ikke lige det ligger. Men det var måske ikke det du mente?
Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
19. juni 2003 - 10:20 #3
fint jeg skal bruge en løsning. 70 point mere til den som finder svaret.
Avatar billede amtoft Novice
19. juni 2003 - 10:22 #4
Nåehhh, det ligner noget Concorde ... ?
Har ikke nogen erfaring dér.
Troede det var noget "rigtigt" Navision :)
I Navision bruges den folder der f.eks. ligger i ../programmer/navision/

Det kan selvfølgelig også være at den ligger i ../documents and settings/bruger/application data/
(bruger er den bruger der er logget ind på computeren)
Avatar billede tobler Nybegynder
19. juni 2003 - 10:35 #5
Højreklik på din genvej og se under egenskaber, hvor der står start i:

Forøvrigt kan du under parametre i tekstfil angive et fornuftigt navn, så du kan genkende din fil.
Avatar billede dma Nybegynder
19. juni 2003 - 10:49 #6
Når du kører rapporten og kommer til der hvor du kan vælge Skærm, Printer, Tekstfil, Spool osv, så - efter at du har valgt Tekstfil - klik på på knappen "Parametre". Her kan du se/ændre navnet på din tekstfil.

Denne tekstfil lægger sig i det bibliotek hvor C5 er installeret. Hvis ikke du lige ved hvor det er, så tryk på Alt+M mens du er inde i C5, så hopper du ud i DOS og kan se hvor du er. Skriv exit og tryk enter for at vende tilbage til C5.
Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
19. juni 2003 - 10:50 #7
... jeg ved godt hvor navision er placeret(?)... og nej jeg kan ikke angive et tekstnavn.
Avatar billede dma Nybegynder
19. juni 2003 - 10:54 #8
Har du valgt "Tekstfil" og ikke "Spool"??
Avatar billede komputer_n00b Nybegynder
19. juni 2003 - 10:59 #9
dma - min helt :)

resten her: http://www.eksperten.dk/spm/366660