Avatar billede dknsj Nybegynder
18. juni 2003 - 23:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Job Søgens [PHP ]

Hej.. jeg er en dreng på 14... jeg har erefaring med php og mysql og jeg kan en del...
hvis du vil vide om hvad jeg har lavet:
portaler (storer)
3dchatten (mange)
scripts til downloads osv..

hvis du lige står og mangler så sig endlig til så finder vi en god pris (jeg behøver ikke kun ting, måske nogle gode projecter )

hilsen moi
Avatar billede lolopi Nybegynder
18. juni 2003 - 23:16 #1
skriv lidt om dig selv og hvad du har arbejde med og send det til os. kontakt@danskemedia.dk

Se lidt om os her: http://danskemedia.dk
Avatar billede oersted Novice
19. juni 2003 - 00:49 #2
send en mail til php@jspr.dk

Hilsen Jesper
www.jspr.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2003 - 07:49 #3
haha...har danskemedia nu oprettet sin 117 profil eller er det 118 profil?

LOL....

dknsj> Du må endelig ikke henvende dig til danskemedia, de tager røven på dem de hyrer.

Jeg vil også hellere have nogle links til det du har lavet :)
Avatar billede bi Nybegynder
19. juni 2003 - 08:07 #4
Hej.
Mail venligst til ibn@get2net.dk
M.v.h.
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 11:08 #5
el_barto >>> Når du sviner os til vil vi gerne have at du begrunder dette, for det du hentyder til er ALDRIG sket!
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2003 - 13:17 #6
prøv at søge på danskemedia herinde så får du vist svar nok....
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 13:27 #7
ja og? det er da ikke noget med at tage røven på dem de hyrer! Vi kan ikke se din påstand i dette og vi syntes du skal komme med en undskylding eller uddybe det meget mere, for dette du kommer med der er aldrig været noget med tage røven på nogen som helst og bare kommer her og svine os til det er da sku for let når der ikke er en begrundelse til det, for så kan vi da også svine bruger til her inden!!
Avatar billede schaefner Juniormester
19. juni 2003 - 13:30 #8
Kan man få nogle eksempeler på de store og mange ting du har lavet? Bare nysgerrig
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 13:38 #9
Vi ønsker at du kommer med en undskylding for dette i dette og et nyt indlæg!
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 13:39 #10
Den var til el_barto
Avatar billede ducks Nybegynder
19. juni 2003 - 13:44 #11
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juni 2003 - 14:49 #13
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juni 2003 - 14:51 #14
http://www.eksperten.dk/spm/308476

Og så vidst ikke mere om den sag.
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 14:59 #15
http://www.eksperten.dk/spm/308476 ja det en forspørelse og hvad har det med at tage røven på folk?

http://www.eksperten.dk/spm/353341 ja mere har vi ikke at sige til det, vi fik den oversat et andet sted. Det skulle der vel ikke være noget i vejen for?

Kan i ikke komme med en forklaring og ikke bare kommer med kommentar som: Og så vidst ikke mere om den sag og prøv at søge på danskemedia herinde så får du vist svar nok!! for det fortæller jo ikke noget!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. juni 2003 - 15:06 #16
Det jeg lægger mærke til her er at du har samme bruger. Jo jeg ved god at de begge er inaktive, men så skal du ikke beklage dig over at el barto konstaterer "ny bruger" og du har stadigt ifølge min research flere brugere åbne....
Avatar billede lolopi Nybegynder
19. juni 2003 - 15:18 #17
he he når det er på grund af det. Jeg har kun en bruger åben og jeg har aldrig udgivet som ikke den jeg er. Damskemedia var det forkerte brugernavn, det skulle jo danskemedia med jeg har ikke taget røven på nogen.
Avatar billede madd Nybegynder
20. juni 2003 - 20:23 #18
Hejsa,

Kan vi se nogle referencer?
Avatar billede dknsj Nybegynder
17. oktober 2004 - 23:16 #19
Lukker.....