Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2000 - 21:11 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

MSDN Download ? Not ? }(

Jeg sidder med nhs.dk\'s udgave af Visual Basic v6.0 Learning Ed og en tilhørende
kopi af noget MSDN noget, der skulle forestille at være hjælpfilen.. Eller har jeg
taget helt fejl ? Desværre er min kopi åbenbart en fejlbrænding }( Installer\'n
kammer helt over i hvert fald. Og så var D jeg tænkte; istedet for at hente en anden
skambrænding kan jeg ikke bare med min superhotte kabelforbindelse hente dette selv ?
Håber på en forklaring eller et DDL (Direct Download Link)!

Cheers, Zim
Avatar billede ghostbuster Nybegynder
04. december 2000 - 21:27 #1
hvilken fejlmeddelse?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
04. december 2000 - 21:31 #2
MSDN ligger ikke direkte til download, da det er et produkt som MS scorer kassen på (som så meget andet)...fylder iøvrigt to komplette cdrommer i den lille udgave der kun indeholder Visual Studio filerne.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2000 - 21:34 #3
-> Tigerdyr : Har du nogen idé om priser i DK?
Avatar billede stig3 Mester
04. december 2000 - 21:36 #4
pris = alt for dyr

Det plejer det jo at være.
Avatar billede fico Nybegynder
04. december 2000 - 21:42 #5
VB6LD har mange problemer.
Få fat i VB5PRO eller VB6PRO.
VB kan heller ikke downloades.
Avatar billede fico Nybegynder
04. december 2000 - 21:42 #6
Det skulle være et svar.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2000 - 22:10 #7
Hmm, lyder bekendt .. Bliver ikke min første kamp med MS bureaukratiet })
Jeg tror jeg forhører mig, på skolens vejne (:(), ang. en evt. rabatordning
på disse CD-Rom\'er. Lyder brugbart..

Tak alle, Zim

PS: Tigerdyr, et svar ?
Avatar billede cstern Nybegynder
04. december 2000 - 22:16 #8
tigerdyr - det er tre CD\'er nu... (Library udgaven)

ds-zim - Pris ca 1.600,00 plus moms for et års abonnement (fire udgaver).
Der fås en særlig udgave (den eneste forskel er prisen) til uddannelsesbrug. Uddannelsesudgaven koster ca. 450,00 plus moms.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2000 - 22:25 #9
!
Excellent News
:)
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. december 2000 - 22:27 #10
Hva\' ?!? Sorry Tigerdyr, troede man kunne uddele af flere omgange }(
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. december 2000 - 11:32 #11
Damn late as always :o(
>> cstern, 3 ??... vildt jeg har kun haft fingrene i VS6.0 Enterprise Library på 2 skiver...
Avatar billede cstern Nybegynder
05. december 2000 - 11:35 #12
yup, 3 it is is (i alt fald både July og Nov editions af MSDN LIbrary)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. december 2000 - 11:45 #13
viiiildt... man burde se at få en ny udgave af den! (synes bare ikke jeg har set den i MCSP pakken de sidste lange tider)