Avatar billede salling Nybegynder
18. juni 2003 - 21:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

XP driver til HP photosmart 215

Hej

JEg søger en XP driver til HP photosmart 215 digi kamera.

Den findes ikke på HP´s side som download. De skal sende den med posten....

mvh STIG
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. juni 2003 - 21:33 #1
http://bizforums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x1ba1afe90f1cd71190050090279cd0f9,00.html
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. juni 2003 - 21:33 #2
Kan abenbart kun bestilles...
Avatar billede salling Nybegynder
18. juni 2003 - 21:40 #3
ok - men er der ingen der lige har den liggende på en disk.. jeg læste om en makker der havde ventet i over en måned på en driver CD fra HP.. skal gerne have den lidt hurtigere...

men tak for linket!
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2003 - 21:47 #4
jeg fik da en cd i løbet af 14 dage, det var driveren til HP G55

det er nok heller ikke helt lovligt at udlevere den driver til andre, heller ikke som kopi.
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
19. juni 2003 - 16:39 #5
Der eksisterer en på: http://beta.driverguide.com/beta/index.php?action=dosearch&qm0=hp+photosmart+215&sm=s

kræver login, så opret dig som bruger, og vupti

Jeg går da ud fra at kameraet både er købt og betalt, og hvis driverguide kan tilbyde dig den gratis, sååeeeeee her

/Good Luck
Avatar billede salling Nybegynder
19. juni 2003 - 18:44 #6
Hej næsten ekspert..

Tak for dit råd..  har dog allerede selv fundet denne side, men kan ikke få driveren til at virke..

Men det er nok det tætteste jeg kommer på en løsning lige nu, så jeg forsøger lige igen.

og JA - det hele er originalt, samt købt og betalt..

Tak for dit råd!
mvh STIG
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
19. juni 2003 - 20:21 #7
takker for point

*SS*