Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
18. juni 2003 - 18:54 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Bedøm denne side!

Hej.
Jeg har tidligere skrevet ind om at få bedømt denne hjemmeside, men da designet er forbedret vil jeg høre hvad i synes om den nu;

Adressen er http://www.PaulHagen.tk

- Nu når i alligevel er der, er i meget velkomne til at lægge en besked i mindebogen :-)
Avatar billede cyberboy2003 Nybegynder
18. juni 2003 - 18:56 #1
hvis i har problemer med at komme ind på siden kan i også bruge:

http://paulhagen.homepage.dk
Avatar billede henningsen- Nybegynder
18. juni 2003 - 19:12 #2
hmm dit design er da meget godt men indholdet er ikke noget som jeg gider læse
Avatar billede p-s Nybegynder
18. juni 2003 - 19:20 #3
God nok men prøv at lave det i iframes så den ikke skal loade helesiden igen.
f.eks når du trykker på Quiz loader den kun i Mainframe !! det synes jeg og mange andre er bedre tror jeg ellers en nice side! :D
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2003 - 11:26 #4
p-s>> Ikke mig. Iframes kan være en god ting, men hvis man misbruger dem, går det galt. Fx gør de det sværere for begyndere at bookmarke siden. Desuden skifter URL'en ikke, hvilket er møgirriterende.
Avatar billede godlike2k Nybegynder
20. juni 2003 - 19:50 #5
Jeg synes siden er ganske god! Ikke en side, som jeg selv ville besøge, men den er godt stillet op til sit formål! Også til den lidt ældre bruger med fed skrift hist og her!

Jeg ville måske vælge at lave indrykning på tingene @ film siden (http://paulhagen.homepage.dk/film.html)

Altså...

*indrykning*En verden til forskel (1989) .... Bestyrer på hotel Metropol

Håber du forstår :o)

Mvh Lars Sommer.