Avatar billede thom0383 Nybegynder
18. juni 2003 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hooker trojan

Jeg har fået Pws.hooker Trojan

Den inficerede fil hedder vocfgkv.dll

Norton opdager den, jeg vælger (d)elete, den slettes tilsyneladende, men er der igen ved opstart.
What to do?
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 14:28 #1
Hvis du har Win XP ska du huske at slå system gendannelse fra ellers kommer den bare frem igen...
Avatar billede thom0383 Nybegynder
18. juni 2003 - 14:29 #2
Det er win 98
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juni 2003 - 14:31 #3
http://scan.sygate.com scan med denne
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2003 - 14:32 #4
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. juni 2003 - 16:15 #5
http://www.avirus.dk/startf-prot.htm Her kan du hente 2 disketter, som helt sikkert kan fjerne din virus. Den store fordel her er at du fjerner virus fra dos og at de dermed ikke kan gendanne sig, som ellers er sket for dig. Denne metode er lidt langsom men du kan være helt sikker på at du bliver virusfri.
Avatar billede thom0383 Nybegynder
19. juni 2003 - 09:18 #6
Tak til aovergaard!
Det hjalp!
Til bufferzone: også tak,men jeg fik ikke brugt din link!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. juni 2003 - 10:15 #7
Velbekommen. Godt du slap af med skidtet. Jeg takker for point:)

Prøv lige at kaste et blik på dette link: http://www.spywarefri.dk
Her finder du en masse gode råd samt beskyttelse til din puter. Under værktøjer ligger der en del som jeg syntes du skal benytte dig af. De fylder ikke meget, der er intes spy i dem, de er free, ulempe du skal selv opdatere dem ind imellem.

IE-Spyad
SpywareGuard
Spywareblaster
Browser Hijack blaster
Startup Monitor
Spybot

Ja så kan du lige pludselig bevæge dig meget mere frit rundt på Nettet uden at tænke så meget over det.