Avatar billede bobonic Nybegynder
18. juni 2003 - 14:12 Der er 7 kommentarer

Mangler Logo

Jeg er ved at lave en Underholdnings hjemmeside.. Og jeg mangler et logo.. Logoet må gerne være sandfarvet.. eller passe godt med en sandfarvet side.. Mere kan jeg ikke fortælle pt.
Avatar billede miss-g Seniormester
18. juni 2003 - 15:42 #1
Hvad skal der stå? *G*
Avatar billede bobonic Nybegynder
18. juni 2003 - 21:36 #2
Der skal ikke stå noget... Jeg tænkte på en eller anden sjov mand.. men han må ikke være mere end 70 px høj!!
Avatar billede nythjem Nybegynder
18. juni 2003 - 23:32 #3
Hej Bobonic!

Det er sjovt, du har været her længere tid end jeg selv, og alligevel kan du ik helt hit u' aet..

Jeg har ikke tænkt mig at lave din opgave, men du bliver altså nødt til at konkretisere opgaven lidt nærmere, hvis du vil have hjælp! :)

Du mangler et logo. Det må maksimum være 70px højt. Fint nok, og 1000 px bredt eller hvad? Desuden kommer du ikke langt ved at forslå at der skal være en sjov mand i det - det skal jo passe ind i konteksten!

Undskyld dette sure opstød, men prøv lige igen :)
Avatar billede bobonic Nybegynder
20. juni 2003 - 20:23 #4
Godt så... Undskyld jeg ikke har skrevet før, Jeg kunne godt tænkte mig et logo der var 250 x 150... Logoet må meget gerne se sjovt ud.. Lige meget hvad for en farve det er.. Håber du kan bruge det!
Avatar billede haute Nybegynder
26. juni 2003 - 00:01 #5
Kan du gætte hvem jeg er? Kan du gætte hvem jeg er?

http://www.bobonic.dk/ <--<-<--<-<-<--<---<--<--<--<--<-<--<

Skal det passe til den? Ellers kan jeg sagtens lave et.. 2 sek jeg laver lige et hurtigt.. :)
Avatar billede haute Nybegynder
26. juni 2003 - 00:19 #6
Sådan.. www.zjinn.dk/bobo.jpg - Jeg kunne ikke finde nogle sjove billeder på din side, så jeg faldt over noget helt andet..

[ Off topic: Du mangler noget på din side... - Mit banner :P ]
Avatar billede bobonic Nybegynder
13. august 2007 - 16:26 #7
:)